Včera jsme vám přinesli tiskovou zprávu Peugeotu ČR na téma nového Peugeotu Partner, dalo se však čekat, že v nejbližších dnech přijde na scénu i bratrský Citroen Berlingo. Oproti Partnerovi s několikahodinovým zpožděním, přesto přišel.
Nový Citroen se Peugeotu velmi podobá, avšak i přesto si dokázal zachovat rodovou příslušnost k Citroenům.
Novinka je o celých 25 cm delší a to velmi pozitivně působí na vnitřní prostor. Cestující i náklad se budou radovat.
Ostatně, nákladu nebude málo. Vzhledem k tomu, že užitečný prostor může dosahovat až 3,3 metru krychlového, přičemž maximální hmotnost je stanovena na 850 kg, nebude s převážením sebemenší problém.
Citroen se snažil vylepšit i osobní verzi. Ta by měla být oproti dřívějšku mnohem komfortnější a řízení jistější.
Civilní a pracovní verze by se měly lišit materiály použitými v interiéru a to přímo svádí k nové, dosud nenabízené šíři příplatkové výbavy, jakou bude automatická klima, ESP apod. Zkrátka, civilní verze chce být více MPV než dodávkou.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.