Včera jsme vám přinesli tiskovou zprávu Peugeotu ČR na téma nového Peugeotu Partner, dalo se však čekat, že v nejbližších dnech přijde na scénu i bratrský Citroen Berlingo. Oproti Partnerovi s několikahodinovým zpožděním, přesto přišel.
Nový Citroen se Peugeotu velmi podobá, avšak i přesto si dokázal zachovat rodovou příslušnost k Citroenům.
Novinka je o celých 25 cm delší a to velmi pozitivně působí na vnitřní prostor. Cestující i náklad se budou radovat.
Ostatně, nákladu nebude málo. Vzhledem k tomu, že užitečný prostor může dosahovat až 3,3 metru krychlového, přičemž maximální hmotnost je stanovena na 850 kg, nebude s převážením sebemenší problém.
Citroen se snažil vylepšit i osobní verzi. Ta by měla být oproti dřívějšku mnohem komfortnější a řízení jistější.
Civilní a pracovní verze by se měly lišit materiály použitými v interiéru a to přímo svádí k nové, dosud nenabízené šíři příplatkové výbavy, jakou bude automatická klima, ESP apod. Zkrátka, civilní verze chce být více MPV než dodávkou.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.