Honda Inspire je japonskou verzí Hondy Accord, která se prodává s pozměněnými tvářemi v Evropě a v USA. Nyní byla představena luxusní verze tohoto vozu, která se jmenuje Modulo a vyznačuje se až překvapivě ostře řezanými linkami karoserie.
O japonsko-americké verzi jsme již psali a to zde. Nyní přichází na scénu luxusní verze Modulo. Co nabídne?
Především, jak je v Japonsku poslední dobou zvykem, nabídne odlišení luxusu od pleva. Zkrátka nejvybavenější verze musejí vypadat lépe i navenek. Předvedla nám to nedávno například i Toyota Auris.
Luxusní Modulo se však bude od klasické Hondy Inspire (Accord v Japonsku) výrazně liší. Na první pohled je vidět velmi nápadná přední maska s opravdu hodně ostře řezanými liniemi. Možná by stálo za to přejmenovat článek na japonský masakr motorovou pilou.
Zadní světla jsou tvořena vysoce svítivými LE diodami (LED). Ačkoliv je vůz zatím ve fázi konceptu, nepředpokládá se, že by se do výroby mělo něco zásadně měnit.
Interiér je protkán kůží, vy výbavě je vše, co vůz této třídy může mít, vč. navigace, zábavního centra se dvěma obrazovkami pro cestující na zadních sedadlech apod.
Samozřejmostí je potom automatická převodovka.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.