Honda Inspire Modulo - ostře řezaný luxus

Marek Litzman, 2. ledna 2008, 12:39 Google+

Honda Inspire je japonskou verzí Hondy Accord, která se prodává s pozměněnými tvářemi v Evropě a v USA. Nyní byla představena luxusní verze tohoto vozu, která se jmenuje Modulo a vyznačuje se až překvapivě ostře řezanými linkami karoserie.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Inspire Modulo

Inspire Modulo | foto: Honda Motor

Sdílejte článek

O japonsko-americké verzi jsme již psali a to zde. Nyní přichází na scénu luxusní verze Modulo. Co nabídne?

Především, jak je v Japonsku poslední dobou zvykem, nabídne odlišení luxusu od pleva. Zkrátka nejvybavenější verze musejí vypadat lépe i navenek. Předvedla nám to nedávno například i Toyota Auris.

Luxusní Modulo se však bude od klasické Hondy Inspire (Accord v Japonsku) výrazně liší. Na první pohled je vidět velmi nápadná přední maska s opravdu hodně ostře řezanými liniemi. Možná by stálo za to přejmenovat článek na japonský masakr motorovou pilou.

Zadní světla jsou tvořena vysoce svítivými LE diodami (LED). Ačkoliv je vůz zatím ve fázi konceptu, nepředpokládá se, že by se do výroby mělo něco zásadně měnit.

Interiér je protkán kůží, vy výbavě je vše, co vůz této třídy může mít, vč. navigace, zábavního centra se dvěma obrazovkami pro cestující na zadních sedadlech apod.

Samozřejmostí je potom automatická převodovka.

Vytisknout

Diskuze: Honda Inspire Modulo - ostře řezaný luxus

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Partner Tepee

Nový Peugeot Partner a Partner Tepee

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud