Honda Inspire je japonskou verzí Hondy Accord, která se prodává s pozměněnými tvářemi v Evropě a v USA. Nyní byla představena luxusní verze tohoto vozu, která se jmenuje Modulo a vyznačuje se až překvapivě ostře řezanými linkami karoserie.
O japonsko-americké verzi jsme již psali a to zde. Nyní přichází na scénu luxusní verze Modulo. Co nabídne?
Především, jak je v Japonsku poslední dobou zvykem, nabídne odlišení luxusu od pleva. Zkrátka nejvybavenější verze musejí vypadat lépe i navenek. Předvedla nám to nedávno například i Toyota Auris.
Luxusní Modulo se však bude od klasické Hondy Inspire (Accord v Japonsku) výrazně liší. Na první pohled je vidět velmi nápadná přední maska s opravdu hodně ostře řezanými liniemi. Možná by stálo za to přejmenovat článek na japonský masakr motorovou pilou.
Zadní světla jsou tvořena vysoce svítivými LE diodami (LED). Ačkoliv je vůz zatím ve fázi konceptu, nepředpokládá se, že by se do výroby mělo něco zásadně měnit.
Interiér je protkán kůží, vy výbavě je vše, co vůz této třídy může mít, vč. navigace, zábavního centra se dvěma obrazovkami pro cestující na zadních sedadlech apod.
Samozřejmostí je potom automatická převodovka.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.