Největší model Subaru dostal facelift. Již po třech letech nastává čas pro modernizaci jednoho z nejkontroverzenějších vozů tohoto desetiletí. Design nově navazuje na Imprezu a nedávno představený Forester.
Nový design je daleko usedlejší a více se hlásí k nové řadě Subaru, kterou začala Impreza. Přesto však vůz nepřišel o svoji majestátnost.
Novinkou je potom vylepšený motor 3,6, který vychází z původního třílitru, ale dostal do vínku 14 koní navíc (na 258 koní) a díky většímu objemu i příjemnější průběh točivého momentu. Ten vrcholí na hodnotě 350 Nm.
Navíc jsou známy i ceny pro tuzemský trh, kde se Tribeca bude prodávat od 1,25 milionu korun. To ve verzi s pěti sedadly. Sériovou výbavou potom je pětistupňový automat, automatická klimatizace či bi-xenony.
Druhá řada sedadel potom stojí 70 tisíc korun a příplatkem dalších 150 tisíc se zákazník dostane do výbavy Executive, která obsahuje kožené čalounění, navigaci a sedmipalcový displej k tomu.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.