Největší model Subaru dostal facelift. Již po třech letech nastává čas pro modernizaci jednoho z nejkontroverzenějších vozů tohoto desetiletí. Design nově navazuje na Imprezu a nedávno představený Forester.
Nový design je daleko usedlejší a více se hlásí k nové řadě Subaru, kterou začala Impreza. Přesto však vůz nepřišel o svoji majestátnost.
Novinkou je potom vylepšený motor 3,6, který vychází z původního třílitru, ale dostal do vínku 14 koní navíc (na 258 koní) a díky většímu objemu i příjemnější průběh točivého momentu. Ten vrcholí na hodnotě 350 Nm.
Navíc jsou známy i ceny pro tuzemský trh, kde se Tribeca bude prodávat od 1,25 milionu korun. To ve verzi s pěti sedadly. Sériovou výbavou potom je pětistupňový automat, automatická klimatizace či bi-xenony.
Druhá řada sedadel potom stojí 70 tisíc korun a příplatkem dalších 150 tisíc se zákazník dostane do výbavy Executive, která obsahuje kožené čalounění, navigaci a sedmipalcový displej k tomu.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.