Více F1, více stylu, říkají ve Stuttgartu. Model SLK je formulemi inspirován již nyní, Mercedesu to však nestačilo a proto přidává několik změn pro další poločas existence tohoto modelu. Jak to dopadlo? Stačí se podívat dovnitř článku.
Inovovaný Mercedes Benz SLK, nejmenší kabrio v nabídce, nabídne mimo nového vzhledu i vylepšené motory.
Vzhled se ještě více přiblížil k formulím 1, které se snaží evokovat již výrazným „nosem“. Tentokrát byl upraven i nárazník, chcete-li přední spoiler. Ten má napodobovat linie, které charakterizují přední partie slavných monopostů. Jak se to podařilo posuďte sami.
Polepšily si motory. Nejslabší SLK 200 se dostal na slušných 184 koní, střední SLK 280 bude mít 231 koní a vrcholný model SLK 350 má nově 305 koní.
Beze změny na motoru zůstalo überSLK – SLK 55 AMG, jehož atmosferický osmiválec bude i nadále dávat 360 koní.
Změny se odehrály v designu i u AMG, kde se zůstalo u mnohem méně provokujících tvarů.
Všechny modely jsou spřaženy se sedmistupňovou automatickou převodovkou, nejsilnější verze AMG zrychlí z 0 na stovku za 4,9 sekundy
Oficiálně budou změny představeny na autosalonu v Ženevě v březnu příštího roku.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.