Více F1, více stylu, říkají ve Stuttgartu. Model SLK je formulemi inspirován již nyní, Mercedesu to však nestačilo a proto přidává několik změn pro další poločas existence tohoto modelu. Jak to dopadlo? Stačí se podívat dovnitř článku.
Inovovaný Mercedes Benz SLK, nejmenší kabrio v nabídce, nabídne mimo nového vzhledu i vylepšené motory.
Vzhled se ještě více přiblížil k formulím 1, které se snaží evokovat již výrazným „nosem“. Tentokrát byl upraven i nárazník, chcete-li přední spoiler. Ten má napodobovat linie, které charakterizují přední partie slavných monopostů. Jak se to podařilo posuďte sami.
Polepšily si motory. Nejslabší SLK 200 se dostal na slušných 184 koní, střední SLK 280 bude mít 231 koní a vrcholný model SLK 350 má nově 305 koní.
Beze změny na motoru zůstalo überSLK – SLK 55 AMG, jehož atmosferický osmiválec bude i nadále dávat 360 koní.
Změny se odehrály v designu i u AMG, kde se zůstalo u mnohem méně provokujících tvarů.
Všechny modely jsou spřaženy se sedmistupňovou automatickou převodovkou, nejsilnější verze AMG zrychlí z 0 na stovku za 4,9 sekundy
Oficiálně budou změny představeny na autosalonu v Ženevě v březnu příštího roku.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?