Ford vypustil první fotografii připravovaného modelu RS. Svalnaté tvary se ukrývají pod rouškou tmy a šedi, fotografii jsme však softwarově zesvětlili a díky tomu vynikly některé detaily. Jak bude vypadat nejrychlejší Focus?
Ford již představil faceliftovanou verzi svého Focusu včetně verze ST. Vzhledem k tomu, že Ford jakékoliv přípravy sveřepě popíral, už jsme ani nedoufali, že verze RS přijde. A ona přišla.
Bohužel, společně s fotkou neuvolnil Ford žádné oficiální informace. Dle těch neoficiálních se ale můžeme těšit na stávající pětiválec 2,5 turbo, kterému však povyskočí výkon na celých 280 koní.
Oproti původním předpokladům by však nemusela být síla rozdělena mezi všechna kola, zato by však poháněná přední náprava dostala poloaktivní samosvorný diferenciál. Již v ST to s 225 koňskými silami nemají přední gumy jednoduché.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.