Ani Mazda 5 nezůstává stranou faceliftování. Několik měnších změn ji dodává elán k tomu, aby pokračovala dále ve svém úspěšném životě.
Mazda 5 se na autosalon v Bologni vrhne s přepracovaným motorem, novou nápravou a několika změnami se může pyšnit i interiér.
Asi nejzásadnější, avšak neméně viditelnou změnou je nová konstrukce náprav. Optimalizace odpružení by měla přinést jistější jízdu se zlepšením komfortu. O snížení hluku se postará vylepšená izolace.
Technika se pohnula i u motoru 2,0, kde se díky novému časování ventilů a elektronickému plynu má zlepšit nejen odezva, ale i spotřeba.
Boční posuvné dveře nyní budou elektricky ovládané. V pěti sekundách má být otevřeno či zavřeno, ve sněhové chumelenici to ale bude dlouhých pět sekund. Dveře mají samozřejmě pojistku proti přivření.
Interiér se dočkal nové navigace s audiosoupravou, vstupem AUX pro připojení mp3 a je možné použít i bluetooth pro handsfree.
Jak poznat faceliftovaný model? Nebude to příliš obtížné, zadní svítily budou totiž nově tvořeny LE diodami a stejnou technologií budou vybaveny i blinkry v zrcátkách.
Zkrátka sudičky se snažily a přiřkly i faceliftované Mazdě světlou budoucnost.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.