Ani Mazda 5 nezůstává stranou faceliftování. Několik měnších změn ji dodává elán k tomu, aby pokračovala dále ve svém úspěšném životě.
Mazda 5 se na autosalon v Bologni vrhne s přepracovaným motorem, novou nápravou a několika změnami se může pyšnit i interiér.
Asi nejzásadnější, avšak neméně viditelnou změnou je nová konstrukce náprav. Optimalizace odpružení by měla přinést jistější jízdu se zlepšením komfortu. O snížení hluku se postará vylepšená izolace.
Technika se pohnula i u motoru 2,0, kde se díky novému časování ventilů a elektronickému plynu má zlepšit nejen odezva, ale i spotřeba.
Boční posuvné dveře nyní budou elektricky ovládané. V pěti sekundách má být otevřeno či zavřeno, ve sněhové chumelenici to ale bude dlouhých pět sekund. Dveře mají samozřejmě pojistku proti přivření.
Interiér se dočkal nové navigace s audiosoupravou, vstupem AUX pro připojení mp3 a je možné použít i bluetooth pro handsfree.
Jak poznat faceliftovaný model? Nebude to příliš obtížné, zadní svítily budou totiž nově tvořeny LE diodami a stejnou technologií budou vybaveny i blinkry v zrcátkách.
Zkrátka sudičky se snažily a přiřkly i faceliftované Mazdě světlou budoucnost.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.