Volkswagen volí, podobně jako mnoho dalších automobilek, zajímavou a zdlouhavou strategii při odhalování nových modelů. Uvidíme několik čtverečních centimetrů karoserie...
Jak je vidno, Volkswagen hodlá představit svůj designově asi nejvyspělejší model již brzy. Právě totiž vyrukoval s prvními snímky několika detailů karoserie. Lze čekat, že detailů bude přibývat, zatím toho však mnoho neprozradí.
Ještě není jasné kdy uvidíme finální verzi, v úvahu přicházejí dva termíny. V USA může být kupé představeno již v lednu v Dietroitu, v Evropě není lepího místa než březnový autosalon v Ženevě.
Obrázky v pohybu můžete zhlédnout na tomto odkazu.
Volkswagen hodlá do kupé nasadit nové technologie jakými jsou radarový tempomat, nové hudební zařízení apod.
Co se motorizací týče, mělo by se nabízet to lepší co Passat nabízí. Nabídka má začínat na 1,8 TSI o výknu 160 koní, pokračovat přes 230 koní výkonu 2,0 TFSI, který dostane i budoucí Golf GTI, a skončí na třech stech koní motoru 3,6 FSI. Vynechány nebudou samozřejmě ani dieselové jednotky.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.