Chevrolet se chystá svůj model kategorie SUV Captiva představit také ve sportovně laděné verzi. Toto dynamicky stylizované pětidveřové a přitom kompaktní SUV je součástí modelové nabídky korejské pobočky Chevroletu (dříve Daewoo) pro evropský trh.
V Evropě se již od uvedení modelu Captiva v roce 2006 prodalo 43000 kusů tohoto velmi úspěšného vozu. Pro Chevrolet Captiva Sport bude v nabídce celá řada nových prvků výbavy, které vůz činí ještě atraktivnějším.
Design exteriéru bude obohacen o následující prvky:
- nová kola o průměru 18 palců - nové světlomety s tmavým překrytím - nová zatm avená zadní světla - nové koncovky výfuku - nový design předního nárazníku - nárazníky a boční ochranné plasty v černé barvě Chaos Black - světle stříbrné lakování obruby předních mlhovek, klik dveří a střešních ližin
Moderní interiér, který je doslova nabit množství prvků funkční výbavy, nabízí unikítní sportovní styl a navíc se honosí následujícími prvky:
- čalounění červenou a černou kůží - červené stehování - černé kabonové detaily v interiéru Chevrolet Captiva Sport je reakcí na rostoucí poptávku po výrazných a stylových vozech kategorie SUV (sportovně užitkových vozů), a bude nabízen s úsporným a výkonným přeplňovaným dieselovým čtyřválcem se vstřikováním common-rail o objemu 2,0 litru, nebo s benzinovým šestiválcem o výkonu 169 koní.
Zdroj: Chevrolet
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.