Na oficiálních stránkách společnosti Škoda Auto se pomalu začínají objevovat další a další informace o novém modelu Škoda Fabia Combi, který se po premiéře na mezinárodním autosalonu ve Frnakfurtu a české výstavní premiéře na Autoshow praha na výstavišti v Holešovicích začíná prohánět
po českých silnicích a který brzy přijde do prodeje - prodejci již začínají přijímat první objednávky. Nejnovější informací je zveřejnění kompletního základního ceníku modelu pro všechny stupně výbavy a motorizace (dosud byly formou tiskové zprávy oznámeny jen základní ceny jednotlivých výbav s motorizací HTP 51kW).
Přinášíme vám proto přehlednou tabulku výbav pro jednotlivé motorizace - proti nové Škodě Fabia ve verzi hatchback je cena odpovídajícího vozu vyšší o 20 000 Kč.
Základním modelem je Škoda Fabia Combi Classic 1.2 HTP 44kW s cenou 285 900,- Kč.
Standardní výbavou verze Classic jsou nárazníky lakované v barvě vozu, ocelová čtrnáctipalcová kola s velkoplošnými kryty a pneumatikami 165/70 R14 (případně 185/60 R14 pro motor 1.6 77kW), červený nebo modrý interiér Stone, dva čelní a dva boční airbagy, tříbodové bezpečnostní pásy pro všechny pasažéry, výškově stavitelné opěrky hlavy na všech sedadlech, protiblokovací systém ABS včetně MSR a brzdového asistenta Dual Rate, imobilizér, světla pro denní svícení, volant nastavitelný ve dvou osách, elektrohydraulický posilovač řízení, středová konzola s elektrickou zásuvkou, odkládací schránkou a držákem nápojů, dvě nezakryté odkládací schránky u spolujezdce, odkládací schránka u řidiče, odkládací schránky ve výplních předních dveří, intervalový stěrač čelního i zadního skla, dělené a sklopné zadní sedadlo, tónovaná skla, make-up zrcátko, sklopná střešní madla, dvě čtecí světla, výškově nastavitelné sedadlo řidiče, osvětlení zavazadlového prostoru s roletovým krytem, vnitřní cirkulace vzduchu s pylovým filtrem a příprava pro autorádio se dvěma reproduktory.
Ve verzi Ambiente získáte navíc k výbavě verze Classic ještě vnější zpětná zrcátka a kliky dveří lakované v barvě vozu, černé ochranné boční lišty, patnáctipalcová ocelová kola s velkoplošnými kryty a pneumatikami 195/55 R15, interiér Style v šedé či modré barvě, paket Silver (stříbrně lakovaná hlavice řadicí páky, vnitřní madla a kliky dveří, ofukovače, rámeček řazení a knoflík ruční brzdy), centrální zamykání se SAFE systémem, přední mlhovky, multifunkční ukazatel (palubní počítač), odkládací schránky před spolujezdcem jsou již zakryté a ta spodní je osvětlená, elektrické stahování předních oken a elektrické ovládání a vyhřívání vnějších zpětných zrcátek.
Verze Sport rozšiřuje výbavu verze Ambiente o další prvky: patnáctipalcová kola z lehké slitiny s pneumatikami 195/55 R15, šedočerný interiér Pulse se sportovními přeními sedačkami , malý kožený paket (kůží potažený tříramenný volant, hlavice a zakrytí řadicí páky a táhlo ruční brzdy), dálkově ovládané centrální zamykání, projektorové přední světlomety, výklopná schránka na brýle, klimatizace s poloautomatickou regulací, zatmavení skel v zadní části vozu SunSet, šedý pruh na předním skle a autoradio Dance schopné přehrávat MP3, zobrazit informace z parkovacích senzorů a navíc audiozdířku pro připojení externího zdroje zvuku.
Nejvyšší verze výbavy Elegance rozšiřuje výbavu Ambiente o prvky komfortní: patnáctipalcová kola z lehké slitiny s pneumatikami 195/55 R15, interiér Chic Night nebo Chic Ivory, malý kožený paket (kůží potažený čtyřramenný volant, hlavice a zakrytí řadicí páky a táhlo ruční brzdy), vkládané koberce, protiprokluzový systém ASR včetně ABS, MSR a brzdového asistenta Dual Rate, dálkově ovládané centrální zamykání, projektorové přední světlomety, výklopná schránka na brýle, zásuvka pod sedadlem spolujezdce, odkládací paket, signalizace při parkování vzadu, tempomat, klimatizace s poloautomatickou regulací, šedý pruh na předním skle, jedna čtecí lampička navíc pro zadní sedačky, výškově stavitelné sedadlo spolujezdce, vyhřívání předních sedadel, loketní opěra vpředu a radiopříprava s osmi reproduktory a autoradiem Dance, schopným přehrávat MP3, zobrazit informace z parkovacích senzorů a s audiozdířkou pro připojení externího zdroje zvuku. Tabulka cen nové Škoda Fabia Combi:
Model Motor a převodovka Cena Classic 1.2 HTP/44kW 5-stup. mech. 285 900,- Kč 1.2 12V HTP/51kW 5-stup. mech. 302 900,- Kč 1.4 16V/63kW 5-stup. mech. 330 900,- Kč 1.6 16V/77kW 5-stup. mech. 355 900,- Kč 1.6 16V/77kW 6-stup.automat 385 900,- Kč 1.4 TDI/51 kW 5-stup.mech. 380 900,- Kč 1.4 TDI/59 kW 5-stup.mech. 397 900,- Kč 1.4 TDI DPF/59 kW 5-stup.mech. 413 900,- Kč 1.9 TDI/77 kW 5-stup.mech. 420 900,- Kč 1.9 TDI DPF/77 kW 5-stup.mech. 436 900,- Kč Ambiente 1.2 12V HTP/51kW 5-stup. mech. 316 900,- Kč 1.4 16V/63kW 5-stup. mech. 344 900,- Kč 1.6 16V/77kW 5-stup. mech. 369 900,- Kč 1.6 16V/77kW 6-stup.automat 399 900,- Kč 1.4 TDI/51 kW 5-stup.mech. 394 900,- Kč 1.4 TDI/59 kW 5-stup.mech. 411 900,- Kč 1.4 TDI DPF/59 kW 5-stup.mech. 427 900,- Kč 1.9 TDI/77 kW 5-stup.mech. 434 900,- Kč 1.9 TDI DPF/77 kW 5-stup.mech. 450 900,- Kč Sport 1.2 12V HTP/51kW 5-stup. mech. 356 900,- Kč 1.4 16V/63kW 5-stup. mech. 384 900,- Kč 1.6 16V/77kW 5-stup. mech. 409 900,- Kč 1.6 16V/77kW 6-stup.automat 439 900,- Kč 1.4 TDI/51 kW 5-stup.mech. 434 900,- Kč 1.4 TDI/59 kW 5-stup.mech. 451 900,- Kč 1.4 TDI DPF/59 kW 5-stup.mech. 467 900,- Kč 1.9 TDI/77 kW 5-stup.mech. 474 900,- Kč 1.9 TDI DPF/77 kW 5-stup.mech. 490 900,- Kč Elegance 1.2 12V HTP/51kW 5-stup. mech. 371 900,- Kč 1.4 16V/63kW 5-stup. mech. 399 900,- Kč 1.6 16V/77kW 5-stup. mech. 424 900,- Kč 1.6 16V/77kW 6-stup.automat 454 900,- Kč 1.4 TDI/51 kW 5-stup.mech. 449 900,- Kč 1.4 TDI/59 kW 5-stup.mech. 466 900,- Kč 1.4 TDI DPF/59 kW 5-stup.mech. 482 900,- Kč 1.9 TDI/77 kW 5-stup.mech. 489 900,- Kč 1.9 TDI DPF/77 kW 5-stup.mech. 505 900,- Kč Ceny jsou doporučené výrobcem, včetně DPH, a nezahrnují náklady na dopravu. Zdroj: webové stránky Škoda Auto
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.