Na oficiálních stránkách společnosti Škoda Auto se pomalu začínají objevovat další a další informace o novém modelu Škoda Fabia Combi, který se po premiéře na mezinárodním autosalonu ve Frnakfurtu a české výstavní premiéře na Autoshow praha na výstavišti v Holešovicích začíná prohánět
po českých silnicích a který brzy přijde do prodeje - prodejci již začínají přijímat první objednávky. Nejnovější informací je zveřejnění kompletního základního ceníku modelu pro všechny stupně výbavy a motorizace (dosud byly formou tiskové zprávy oznámeny jen základní ceny jednotlivých výbav s motorizací HTP 51kW).
Přinášíme vám proto přehlednou tabulku výbav pro jednotlivé motorizace - proti nové Škodě Fabia ve verzi hatchback je cena odpovídajícího vozu vyšší o 20 000 Kč.
Základním modelem je Škoda Fabia Combi Classic 1.2 HTP 44kW s cenou 285 900,- Kč.
Standardní výbavou verze Classic jsou nárazníky lakované v barvě vozu, ocelová čtrnáctipalcová kola s velkoplošnými kryty a pneumatikami 165/70 R14 (případně 185/60 R14 pro motor 1.6 77kW), červený nebo modrý interiér Stone, dva čelní a dva boční airbagy, tříbodové bezpečnostní pásy pro všechny pasažéry, výškově stavitelné opěrky hlavy na všech sedadlech, protiblokovací systém ABS včetně MSR a brzdového asistenta Dual Rate, imobilizér, světla pro denní svícení, volant nastavitelný ve dvou osách, elektrohydraulický posilovač řízení, středová konzola s elektrickou zásuvkou, odkládací schránkou a držákem nápojů, dvě nezakryté odkládací schránky u spolujezdce, odkládací schránka u řidiče, odkládací schránky ve výplních předních dveří, intervalový stěrač čelního i zadního skla, dělené a sklopné zadní sedadlo, tónovaná skla, make-up zrcátko, sklopná střešní madla, dvě čtecí světla, výškově nastavitelné sedadlo řidiče, osvětlení zavazadlového prostoru s roletovým krytem, vnitřní cirkulace vzduchu s pylovým filtrem a příprava pro autorádio se dvěma reproduktory.
Ve verzi Ambiente získáte navíc k výbavě verze Classic ještě vnější zpětná zrcátka a kliky dveří lakované v barvě vozu, černé ochranné boční lišty, patnáctipalcová ocelová kola s velkoplošnými kryty a pneumatikami 195/55 R15, interiér Style v šedé či modré barvě, paket Silver (stříbrně lakovaná hlavice řadicí páky, vnitřní madla a kliky dveří, ofukovače, rámeček řazení a knoflík ruční brzdy), centrální zamykání se SAFE systémem, přední mlhovky, multifunkční ukazatel (palubní počítač), odkládací schránky před spolujezdcem jsou již zakryté a ta spodní je osvětlená, elektrické stahování předních oken a elektrické ovládání a vyhřívání vnějších zpětných zrcátek.
Verze Sport rozšiřuje výbavu verze Ambiente o další prvky: patnáctipalcová kola z lehké slitiny s pneumatikami 195/55 R15, šedočerný interiér Pulse se sportovními přeními sedačkami , malý kožený paket (kůží potažený tříramenný volant, hlavice a zakrytí řadicí páky a táhlo ruční brzdy), dálkově ovládané centrální zamykání, projektorové přední světlomety, výklopná schránka na brýle, klimatizace s poloautomatickou regulací, zatmavení skel v zadní části vozu SunSet, šedý pruh na předním skle a autoradio Dance schopné přehrávat MP3, zobrazit informace z parkovacích senzorů a navíc audiozdířku pro připojení externího zdroje zvuku.
Nejvyšší verze výbavy Elegance rozšiřuje výbavu Ambiente o prvky komfortní: patnáctipalcová kola z lehké slitiny s pneumatikami 195/55 R15, interiér Chic Night nebo Chic Ivory, malý kožený paket (kůží potažený čtyřramenný volant, hlavice a zakrytí řadicí páky a táhlo ruční brzdy), vkládané koberce, protiprokluzový systém ASR včetně ABS, MSR a brzdového asistenta Dual Rate, dálkově ovládané centrální zamykání, projektorové přední světlomety, výklopná schránka na brýle, zásuvka pod sedadlem spolujezdce, odkládací paket, signalizace při parkování vzadu, tempomat, klimatizace s poloautomatickou regulací, šedý pruh na předním skle, jedna čtecí lampička navíc pro zadní sedačky, výškově stavitelné sedadlo spolujezdce, vyhřívání předních sedadel, loketní opěra vpředu a radiopříprava s osmi reproduktory a autoradiem Dance, schopným přehrávat MP3, zobrazit informace z parkovacích senzorů a s audiozdířkou pro připojení externího zdroje zvuku. Tabulka cen nové Škoda Fabia Combi:
Model Motor a převodovka Cena Classic 1.2 HTP/44kW 5-stup. mech. 285 900,- Kč 1.2 12V HTP/51kW 5-stup. mech. 302 900,- Kč 1.4 16V/63kW 5-stup. mech. 330 900,- Kč 1.6 16V/77kW 5-stup. mech. 355 900,- Kč 1.6 16V/77kW 6-stup.automat 385 900,- Kč 1.4 TDI/51 kW 5-stup.mech. 380 900,- Kč 1.4 TDI/59 kW 5-stup.mech. 397 900,- Kč 1.4 TDI DPF/59 kW 5-stup.mech. 413 900,- Kč 1.9 TDI/77 kW 5-stup.mech. 420 900,- Kč 1.9 TDI DPF/77 kW 5-stup.mech. 436 900,- Kč Ambiente 1.2 12V HTP/51kW 5-stup. mech. 316 900,- Kč 1.4 16V/63kW 5-stup. mech. 344 900,- Kč 1.6 16V/77kW 5-stup. mech. 369 900,- Kč 1.6 16V/77kW 6-stup.automat 399 900,- Kč 1.4 TDI/51 kW 5-stup.mech. 394 900,- Kč 1.4 TDI/59 kW 5-stup.mech. 411 900,- Kč 1.4 TDI DPF/59 kW 5-stup.mech. 427 900,- Kč 1.9 TDI/77 kW 5-stup.mech. 434 900,- Kč 1.9 TDI DPF/77 kW 5-stup.mech. 450 900,- Kč Sport 1.2 12V HTP/51kW 5-stup. mech. 356 900,- Kč 1.4 16V/63kW 5-stup. mech. 384 900,- Kč 1.6 16V/77kW 5-stup. mech. 409 900,- Kč 1.6 16V/77kW 6-stup.automat 439 900,- Kč 1.4 TDI/51 kW 5-stup.mech. 434 900,- Kč 1.4 TDI/59 kW 5-stup.mech. 451 900,- Kč 1.4 TDI DPF/59 kW 5-stup.mech. 467 900,- Kč 1.9 TDI/77 kW 5-stup.mech. 474 900,- Kč 1.9 TDI DPF/77 kW 5-stup.mech. 490 900,- Kč Elegance 1.2 12V HTP/51kW 5-stup. mech. 371 900,- Kč 1.4 16V/63kW 5-stup. mech. 399 900,- Kč 1.6 16V/77kW 5-stup. mech. 424 900,- Kč 1.6 16V/77kW 6-stup.automat 454 900,- Kč 1.4 TDI/51 kW 5-stup.mech. 449 900,- Kč 1.4 TDI/59 kW 5-stup.mech. 466 900,- Kč 1.4 TDI DPF/59 kW 5-stup.mech. 482 900,- Kč 1.9 TDI/77 kW 5-stup.mech. 489 900,- Kč 1.9 TDI DPF/77 kW 5-stup.mech. 505 900,- Kč Ceny jsou doporučené výrobcem, včetně DPH, a nezahrnují náklady na dopravu. Zdroj: webové stránky Škoda Auto
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.