Ford Focus ST - facelift i speciální edice

Marek Litzman, 9. listopadu 2007, 08:39 Google+

Pěkně popořadě. Nejprve byla zveřejněna informace o limitované edici ST500.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Focus ST

Focus ST | foto: Ford

Sdílejte článek

Ford je velkým fandou limitovaných edicí, takže se „starou“ verzí se nemůže loučit jinak. 500 mí připomínat Ford GT40, který v roce 1966 triumfoval v Le Mans. Tomu se podřizuje černá barva s pruhy, které se táhnou přes celou kapotu a střechu.

Ačkoliv pod kapotou není žádná změna, zákazníci nejsou ochuzeni o nová sedadla Recaro.

Jestli to půjde tímto tempem dál, nevím, nestanou-li se raritami spíše sériové vozy, které nevzešly ze žádné limitované série.

Druhou novinkou je facelift Focusu ST. Zatím máme k dispozici jedinou fotku, která však říká mnohé. Není asi třeba dodávat, že změny se odehrály v duchu faceliftu standardního Focusu, o kterém jsme psali zde. Změny se tak dotknou jak předních světlometů, tak i zadních svítilen. Nové jsou i nárazníky na obou stranách.

Auto bude v prodeji od března příštího roku. Za novinky považujme startování tlačítkem, u Fordu tak oblíbená funkce, audio jack pro rádia a, světe div se, i zástrčku na 230V pro napájení běžných spotřebičů. Tuto vychytávku nemá ani většina manažerských sedanů a ve Focusu ST její uplatnění příliš nechápu, přesto vítám.

Jinak zůstává vše při starém. 225 koní a z 0 na 100 za 6,5, to jsou ty pravé ochranné značky Focusu ST.

Na závěr ještě malé video připomínající předfaceliftovou verzi Focusu ST.

Vytisknout

Diskuze: Ford Focus ST - facelift i speciální edice

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

T1

Supersport pro metropolitní Policii

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud