O Caparu, jednomu z nejrychlejších aut současnosti, už jsme psali již vícekrát. Na poslední článek by tvůrci nejraději zapomněli, proto se snaží nás přimět k dalšímu publikování. A povedlo se jim to.
Caparo se totiž rozhodlo učinit přítrž autům, které ujíždějí policejním hlídkám. Koncept je téměř sériovým Caparem, které dostalo navíc majáky a několik dalších nezbytností, včetně polepů.
A buďte si jisti, že pokud se tento stroj opravdu dostane do služeb policejního sboru ve Velké Británii, jen tak někdo superrychlé hlídce neujede.
Caparo je totiž vybaveno vidlicovým osmiválcem, který při objemu 3,5 litru generuje úžasných 575 koní při neskutečných 10500 ot/min. Maximum leží až v 12000 otáčkách.
Hmotnost se k tomu pohybuje pod šesti metráky. Caparo si tak může oprávněně říkat „kapotovaná formule“.
Ona však až tak kapotovaná není. Kapota je jen na místech, kde je to nezbytné pro homologaci. Zbytek je nestoudně odhalený.
Tohle je opravdová zbraň hromadného ničení neposlušných řidičů...
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.