Renault Modus se dočkal omlazení a zvětšení

Marek Litzman, 10. října 2007, 08:31 Google+

Renault přichystal pro své nejmenší MPV facelift a novou karosářskou variantu. Bude to stačit k záchraně prodejů?

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Grand Modus

Grand Modus | foto: Renault

Sdílejte článek

Renault u svých MPV drží jasnou hierarchii. Největší je Espace, prostřední Scénic a nejmenší Modus. Jak Espace, tak i Scénic se vyrábějí ve dvou karosářských variantách, normální a Grand, tedy lehce natažená. Jen Modus byl sám samotinký. To se ale mění a na scénu přichází Grand Modus.

Stávající Modus se jen přejmenoval na New Modus, po generační obměně však vypadá velmi podobně. Jasně patrné jsou nové přední i zadní svítilny, další změny jsou spíše kosmetické. New Modus bude nabízet délku 3,87 metru a rozvor 2,48 metru.

Novinkou je Grand Modus. Tento nafouknutý prcek se dostává na délku přes 4 metry, přesněji 4,03 metru. Rozvor se zvětšil přibližně o necelý decimetr na 2,58 metru, dalších 7 centimetrů připadá na zadní převis. Díky tomu rostl razantně především kufr.

Ten totiž nabízí objem od 305 do 410 litrů v závislosti na poloze sedaček, které jsou posunovací. Oproti „malému“ Modusu, který nabízí rozptyl 217 – 293 litrů jde o příjemné zlepšení. Při sklopení zadních sedaček je možné naložit až 1454 litrů, o 150 více než u krátké verze.

Uvidíme, podaří-li se Renaultu zvrátit nepříznivé prodeje tohoto malého modelu.

Vytisknout

Diskuze: Renault Modus se dočkal omlazení a zvětšení

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Fabia

Kde nejlevněji koupit auto?

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud