Fiat dnes oznámil brzké představení nové malé kompaktní a ekonomické dodávky nazvané Fiorino. Vůz bude vyráběn v kooperaci s PSA Peugeot Citroën v Turecku.
Na první pohled identické vozy tří výrobců budou 3,86 metru dlouhé a objem jejich zavazadlového prostoru bude 2,5 - 2,8 metrů krychlových. Výrobce slibuje délku úložného prostoru 2,5 metru. Snadné nakládání budou umožňovat vzadu vyklápěcí a na boku posuvné dveře.
Standardní výbava bude obsahovat posilovač řízení, ABS a airbag řidiče. V příplatkové výbavě bude k dispozici řada dalších systémů a prvků, které jsou ve vozech stále častější, například parkovací senzory nebo oddělený zamykací systém kabiny a úložného prostoru.
Specifikace motorových jednotek zatím učiněna nebyla, ale k dispozici budou jak benzínové, tak naftové agregáty se sníženou produkcí CO2.
Už dlouho fungující spolupráce tří výrobců z větší dodávky Fiat Ducato / Citroën Jumper / Peugeot Boxer a střední dodávky Fiat Scudo / Citroën Jumpy / Peugeot Expert tak pokračuje ještě dál.
Nová trojice ponese jména Fiat Fiorino / Citroën Nemo / Peugeot Bipper.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.