Fiat dnes oznámil brzké představení nové malé kompaktní a ekonomické dodávky nazvané Fiorino. Vůz bude vyráběn v kooperaci s PSA Peugeot Citroën v Turecku.
Na první pohled identické vozy tří výrobců budou 3,86 metru dlouhé a objem jejich zavazadlového prostoru bude 2,5 - 2,8 metrů krychlových. Výrobce slibuje délku úložného prostoru 2,5 metru. Snadné nakládání budou umožňovat vzadu vyklápěcí a na boku posuvné dveře.
Standardní výbava bude obsahovat posilovač řízení, ABS a airbag řidiče. V příplatkové výbavě bude k dispozici řada dalších systémů a prvků, které jsou ve vozech stále častější, například parkovací senzory nebo oddělený zamykací systém kabiny a úložného prostoru.
Specifikace motorových jednotek zatím učiněna nebyla, ale k dispozici budou jak benzínové, tak naftové agregáty se sníženou produkcí CO2.
Už dlouho fungující spolupráce tří výrobců z větší dodávky Fiat Ducato / Citroën Jumper / Peugeot Boxer a střední dodávky Fiat Scudo / Citroën Jumpy / Peugeot Expert tak pokračuje ještě dál.
Nová trojice ponese jména Fiat Fiorino / Citroën Nemo / Peugeot Bipper.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.