Fiat Bravo dostane novou motorizaci

Jan Fiala, 28. září 2007, 09:05 Google+

Již brzy by se i na náš trh měla dostat další motorizace nového Fiatu Bravo, konkrétně slabší verze přeplňované šestnáctiventilové čtrnáctistovky 1.4 16v T-Jet o výkonu 120 koní. Ta tak doplní v současnosti prodávané benzinové verze 1.4 16v o výkonu 95 koní a 1.4 16v T-Jet s výkonem 150 koní.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Bravo

Bravo | foto: Fiat Group

Sdílejte článek

Pod kapotou nového Fiatu Bravo můžeme rovněž najít dvě výkonové varianty přeplňované dieselové devatenáctistovky 1.9 Multijet, konkrétně o výkonech 120  a 150 koní.

Pokud vyjdeme z cen, platných pro britský trh, mohla by se cena motorizace 1.4 T-Jet 120k pohybovat o 40-60 tisíc korun výše, než cena odpovídající verze s atmosférickou čtrnáctistovkou. Základní varianta Bravo Active by tak mohla stát zhruba 410-430 tisíc korun, což by mělo být výrazně méně, než u konkurenčních vozů s atmosférickým motorem o podobném výkonu a objemu 1.6, kterými jsou Peugeot 308, Renault Mégane, Ford Focus či Toyota Auris.

Jak říkají zástupci Fiatu: "Nový motor 1.4 T-Jet má především podpořit úspěch modelové řady Bravo, a má soutěžit o přízeň zákazníků s konkurenčními vozy, poháněnými vesměs atmosférickým motorem s objemem 1,6 litru. K tomu by mu měla dopomoci velmi konkurenceschopná cena, která je nižší než u všech hlavních konkurentů, a přitom dosahujeme nejlepšího poměru mezi emisemi, spotřebou paliva a dodávaným výkonem."

Nový Fiat Bravo 1.4 T-Jet 120k by měl být nabízen ve třech úrovních výbavy. Konkrétně půjde o verze Bravo T-Jet 120 Active, T-Jet 120 Active Sport a T-Jet 120 Dynamic. Doufejme, že narozdíl od trhu ve Velké Británii však u nás nedojde při příležitosti představení nového motoru k navýšení ceny ostatních verzí. Ve Velké Británii se totiž cena od začátku října zvýší o 500 liber.

Přestože by k tomu došlo, zůstane Fiat Bravo i nadále velmi atraktivní volbou v porovnání s konkurencí. Cena by totiž byla stále nižší než u Fordu Focus, Renaultu Mégane, Opelu Astra, SEATu Leon či Mazdy3.

Zdroj: Fiat

Vytisknout

Diskuze: Fiat Bravo dostane novou motorizaci

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Ibiza

SEAT vyrábí z 95 % recyklovatelná auta

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud