Fiat Bravo dostane novou motorizaci

Jan Fiala, 28. září 2007, 09:05 Google+

Již brzy by se i na náš trh měla dostat další motorizace nového Fiatu Bravo, konkrétně slabší verze přeplňované šestnáctiventilové čtrnáctistovky 1.4 16v T-Jet o výkonu 120 koní. Ta tak doplní v současnosti prodávané benzinové verze 1.4 16v o výkonu 95 koní a 1.4 16v T-Jet s výkonem 150 koní.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Bravo

Bravo | foto: Fiat Group

Sdílejte článek

Pod kapotou nového Fiatu Bravo můžeme rovněž najít dvě výkonové varianty přeplňované dieselové devatenáctistovky 1.9 Multijet, konkrétně o výkonech 120  a 150 koní.

Pokud vyjdeme z cen, platných pro britský trh, mohla by se cena motorizace 1.4 T-Jet 120k pohybovat o 40-60 tisíc korun výše, než cena odpovídající verze s atmosférickou čtrnáctistovkou. Základní varianta Bravo Active by tak mohla stát zhruba 410-430 tisíc korun, což by mělo být výrazně méně, než u konkurenčních vozů s atmosférickým motorem o podobném výkonu a objemu 1.6, kterými jsou Peugeot 308, Renault Mégane, Ford Focus či Toyota Auris.

Jak říkají zástupci Fiatu: "Nový motor 1.4 T-Jet má především podpořit úspěch modelové řady Bravo, a má soutěžit o přízeň zákazníků s konkurenčními vozy, poháněnými vesměs atmosférickým motorem s objemem 1,6 litru. K tomu by mu měla dopomoci velmi konkurenceschopná cena, která je nižší než u všech hlavních konkurentů, a přitom dosahujeme nejlepšího poměru mezi emisemi, spotřebou paliva a dodávaným výkonem."

Nový Fiat Bravo 1.4 T-Jet 120k by měl být nabízen ve třech úrovních výbavy. Konkrétně půjde o verze Bravo T-Jet 120 Active, T-Jet 120 Active Sport a T-Jet 120 Dynamic. Doufejme, že narozdíl od trhu ve Velké Británii však u nás nedojde při příležitosti představení nového motoru k navýšení ceny ostatních verzí. Ve Velké Británii se totiž cena od začátku října zvýší o 500 liber.

Přestože by k tomu došlo, zůstane Fiat Bravo i nadále velmi atraktivní volbou v porovnání s konkurencí. Cena by totiž byla stále nižší než u Fordu Focus, Renaultu Mégane, Opelu Astra, SEATu Leon či Mazdy3.

Zdroj: Fiat

Vytisknout

Diskuze: Fiat Bravo dostane novou motorizaci

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

Škoda Superb Combi IV

TEST Škoda Superb Combi L&K 2,0 TDI 142 kW 4x4 – vrchol nabídky, stojí za to ?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – život ve městě a elektrický provoz

Subaru Outback

TEST Subaru Outback Geyser – unikátní kříženec kombíku, offroadu a prémiovky

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – co vše budeme testovat a zkoumat?

Škoda Kamiq Monte Carlo

TEST: Škoda Kamiq 1,0 TSI DSG Monte Carlo – definice ideálního stylového crossoveru?

Škoda Superb Combi IV

TEST Škoda Superb IV 2,0 TDI 110 kW L&K – nový manažerský ideál přijíždí!

reklama

Doporučujeme

Ibiza

SEAT vyrábí z 95 % recyklovatelná auta

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud