Fiat Bravo dostane novou motorizaci

Jan Fiala, 28. září 2007, 09:05 Google+

Již brzy by se i na náš trh měla dostat další motorizace nového Fiatu Bravo, konkrétně slabší verze přeplňované šestnáctiventilové čtrnáctistovky 1.4 16v T-Jet o výkonu 120 koní. Ta tak doplní v současnosti prodávané benzinové verze 1.4 16v o výkonu 95 koní a 1.4 16v T-Jet s výkonem 150 koní.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Bravo

Bravo | foto: Fiat Group

Sdílejte článek

Pod kapotou nového Fiatu Bravo můžeme rovněž najít dvě výkonové varianty přeplňované dieselové devatenáctistovky 1.9 Multijet, konkrétně o výkonech 120  a 150 koní.

Pokud vyjdeme z cen, platných pro britský trh, mohla by se cena motorizace 1.4 T-Jet 120k pohybovat o 40-60 tisíc korun výše, než cena odpovídající verze s atmosférickou čtrnáctistovkou. Základní varianta Bravo Active by tak mohla stát zhruba 410-430 tisíc korun, což by mělo být výrazně méně, než u konkurenčních vozů s atmosférickým motorem o podobném výkonu a objemu 1.6, kterými jsou Peugeot 308, Renault Mégane, Ford Focus či Toyota Auris.

Jak říkají zástupci Fiatu: "Nový motor 1.4 T-Jet má především podpořit úspěch modelové řady Bravo, a má soutěžit o přízeň zákazníků s konkurenčními vozy, poháněnými vesměs atmosférickým motorem s objemem 1,6 litru. K tomu by mu měla dopomoci velmi konkurenceschopná cena, která je nižší než u všech hlavních konkurentů, a přitom dosahujeme nejlepšího poměru mezi emisemi, spotřebou paliva a dodávaným výkonem."

Nový Fiat Bravo 1.4 T-Jet 120k by měl být nabízen ve třech úrovních výbavy. Konkrétně půjde o verze Bravo T-Jet 120 Active, T-Jet 120 Active Sport a T-Jet 120 Dynamic. Doufejme, že narozdíl od trhu ve Velké Británii však u nás nedojde při příležitosti představení nového motoru k navýšení ceny ostatních verzí. Ve Velké Británii se totiž cena od začátku října zvýší o 500 liber.

Přestože by k tomu došlo, zůstane Fiat Bravo i nadále velmi atraktivní volbou v porovnání s konkurencí. Cena by totiž byla stále nižší než u Fordu Focus, Renaultu Mégane, Opelu Astra, SEATu Leon či Mazdy3.

Zdroj: Fiat

Vytisknout

Diskuze: Fiat Bravo dostane novou motorizaci

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

MG4 XPOWER

MG4 XPOWER: za bezkonkurenční cenu nabízí 435 koní a "stovku" za 3,8 s

Vodíkové vozy Stellantis

Stellantis rozšiřuje své portfolio vodíkových užitkových vozů

Citroen C5X plug-in hybrid

Citroen C5X MAX plug-in hybrid 225 - francouzský křižník s famózním podvozkem

Lincoln Nautilus a 48 palcová obrazovka

Lincoln Nautilus (2024): Taková obrazovka v autech ještě nebyla. A s podporou CarPlay a Android

Opel Frontera

Nový Opel Frontera bude nejnovějším a plně elektrickým SUV značky

reklama

Doporučujeme

Ibiza

SEAT vyrábí z 95 % recyklovatelná auta

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud