Pod kapotou nového Fiatu Bravo můžeme rovněž najít dvě výkonové varianty přeplňované dieselové devatenáctistovky 1.9 Multijet, konkrétně o výkonech 120 a 150 koní.
Pokud vyjdeme z cen, platných pro britský trh, mohla by se cena motorizace 1.4 T-Jet 120k pohybovat o 40-60 tisíc korun výše, než cena odpovídající verze s atmosférickou čtrnáctistovkou. Základní varianta Bravo Active by tak mohla stát zhruba 410-430 tisíc korun, což by mělo být výrazně méně, než u konkurenčních vozů s atmosférickým motorem o podobném výkonu a objemu 1.6, kterými jsou Peugeot 308, Renault Mégane, Ford Focus či Toyota Auris.
Jak říkají zástupci Fiatu: "Nový motor 1.4 T-Jet má především podpořit úspěch modelové řady Bravo, a má soutěžit o přízeň zákazníků s konkurenčními vozy, poháněnými vesměs atmosférickým motorem s objemem 1,6 litru. K tomu by mu měla dopomoci velmi konkurenceschopná cena, která je nižší než u všech hlavních konkurentů, a přitom dosahujeme nejlepšího poměru mezi emisemi, spotřebou paliva a dodávaným výkonem."
Nový Fiat Bravo 1.4 T-Jet 120k by měl být nabízen ve třech úrovních výbavy. Konkrétně půjde o verze Bravo T-Jet 120 Active, T-Jet 120 Active Sport a T-Jet 120 Dynamic. Doufejme, že narozdíl od trhu ve Velké Británii však u nás nedojde při příležitosti představení nového motoru k navýšení ceny ostatních verzí. Ve Velké Británii se totiž cena od začátku října zvýší o 500 liber.
Přestože by k tomu došlo, zůstane Fiat Bravo i nadále velmi atraktivní volbou v porovnání s konkurencí. Cena by totiž byla stále nižší než u Fordu Focus, Renaultu Mégane, Opelu Astra, SEATu Leon či Mazdy3.
Zdroj: Fiat