Fiat zveřejnil dvě zajímavé skici svých nových modelů a potvrdil tak spekulace o jejich příchodu.
Bohužel se již příliš nerozepsal o tom, co dalšího a zajímavého budou tyto modely obnášet.
Jako první přijde na trh model s označením B-compact. Jde, jak už sám název napovídá, o zástupce ve vodách segmentu B ve velikosti mezi Pandou a Grande Puntem. Jak jsme již dříve psali v jednom článku, mělo by se zde jednat o vzkříšení slavného jména Uno. Novinka, která bude technicky vycházet z většího Grande Punta, by se na trhu měla objevit v průběhu roku 2009. Její specialitou by měla být hra na peníze zákazníka. Neměla by být jen levná, ale i úsporná a provozně nenáročná. I při rozměrech kolem 3,75 metru by měla být velmi praktickým vozem.
Zajímavý je i nový crossover označený C X-over. Jde o vůz na základu Fiatu Bravo, který má být nabízen jak s pohonem jedné, tak i obou náprav. Má spojovat to nejlepší z SUV a MPV a přitom být i ekologicky příznivý. Jeho délka se má pohybovat kolem 4,5 metru a cena mezi 22 a 30 tisíci euro.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.