Fiat zveřejnil dvě zajímavé skici svých nových modelů a potvrdil tak spekulace o jejich příchodu.
Bohužel se již příliš nerozepsal o tom, co dalšího a zajímavého budou tyto modely obnášet.
Jako první přijde na trh model s označením B-compact. Jde, jak už sám název napovídá, o zástupce ve vodách segmentu B ve velikosti mezi Pandou a Grande Puntem. Jak jsme již dříve psali v jednom článku, mělo by se zde jednat o vzkříšení slavného jména Uno. Novinka, která bude technicky vycházet z většího Grande Punta, by se na trhu měla objevit v průběhu roku 2009. Její specialitou by měla být hra na peníze zákazníka. Neměla by být jen levná, ale i úsporná a provozně nenáročná. I při rozměrech kolem 3,75 metru by měla být velmi praktickým vozem.
Zajímavý je i nový crossover označený C X-over. Jde o vůz na základu Fiatu Bravo, který má být nabízen jak s pohonem jedné, tak i obou náprav. Má spojovat to nejlepší z SUV a MPV a přitom být i ekologicky příznivý. Jeho délka se má pohybovat kolem 4,5 metru a cena mezi 22 a 30 tisíci euro.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.