Fiat zveřejnil dvě zajímavé skici svých nových modelů a potvrdil tak spekulace o jejich příchodu.
Bohužel se již příliš nerozepsal o tom, co dalšího a zajímavého budou tyto modely obnášet.
Jako první přijde na trh model s označením B-compact. Jde, jak už sám název napovídá, o zástupce ve vodách segmentu B ve velikosti mezi Pandou a Grande Puntem. Jak jsme již dříve psali v jednom článku, mělo by se zde jednat o vzkříšení slavného jména Uno. Novinka, která bude technicky vycházet z většího Grande Punta, by se na trhu měla objevit v průběhu roku 2009. Její specialitou by měla být hra na peníze zákazníka. Neměla by být jen levná, ale i úsporná a provozně nenáročná. I při rozměrech kolem 3,75 metru by měla být velmi praktickým vozem.
Zajímavý je i nový crossover označený C X-over. Jde o vůz na základu Fiatu Bravo, který má být nabízen jak s pohonem jedné, tak i obou náprav. Má spojovat to nejlepší z SUV a MPV a přitom být i ekologicky příznivý. Jeho délka se má pohybovat kolem 4,5 metru a cena mezi 22 a 30 tisíci euro.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.