Lotus Exige S Club Racer - výprask v základu

Marek Litzman, 24. září 2007, 12:59 Google+

Lotus rád vypouští limitované edice svých modelů. MInule to byla Austrálie, dnes se dočkáváme jedné z nich i v Evropě.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Exige S Club Racer

Exige S Club Racer | foto: Lotus

Sdílejte článek

Jen 25 šťastných a vyvolených se bude moci vozit v nejnovější edici Lotusu Exige. Navíc se dá předpokládat, že ve svém pasu budou mít v kolonce národnost vepsáno „British“.

Za cenu baťovských 39 950 liber (přes 1,5 milionu korun) dostane zákazník standardní Exige s několika balíčky, za které se běžně připlácí. Budou to Sport pack, Touring pack a Super touring pack. K tomu navíc sportovní výfuk a klimatizace. Pokud z tohoto výpisu nejste příliš moudří, nejste sami. Pokusím se v tom udělat trochu pořádek.

Sport pack obsahuje zdvojené chladiče oleje, kontrolu trakce, zvýšenou ochranu pasažérů při převrácení a sportovnější sedačky. Touring pack přidává lepší odhlučnění, kožený interiér, obložení imitací karbonu, okýnka v elektrice, rádio s výstupem na iPod. K tomu Super touring pack obsahuje dvojici airbagů, startování tlačítkem, lepší volant a hlavici řadící páky s kůží.

Zbytek je sériový, necelou tunu těžký Exige S s přeplňovaným motorem 1,8 litru od Toyoty a o výkonu 218 koní. Stále se však jedná o opravdu zajímavý vůz a to i přesto, že jediným odlišením je nová, nemetalická barva karoserie, která má evokovat barvy vozů ze šedesátých let.

 

zdroj: Lotus

Vytisknout

Diskuze: Lotus Exige S Club Racer - výprask v základu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Impreza WRX STi

Subaru Impreza WRX STi – ve tmě, ale přece!

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud