Lotus Exige S Club Racer - výprask v základu

Marek Litzman, 24. září 2007, 12:59 Google+

Lotus rád vypouští limitované edice svých modelů. MInule to byla Austrálie, dnes se dočkáváme jedné z nich i v Evropě.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Exige S Club Racer

Exige S Club Racer | foto: Lotus

Sdílejte článek

Jen 25 šťastných a vyvolených se bude moci vozit v nejnovější edici Lotusu Exige. Navíc se dá předpokládat, že ve svém pasu budou mít v kolonce národnost vepsáno „British“.

Za cenu baťovských 39 950 liber (přes 1,5 milionu korun) dostane zákazník standardní Exige s několika balíčky, za které se běžně připlácí. Budou to Sport pack, Touring pack a Super touring pack. K tomu navíc sportovní výfuk a klimatizace. Pokud z tohoto výpisu nejste příliš moudří, nejste sami. Pokusím se v tom udělat trochu pořádek.

Sport pack obsahuje zdvojené chladiče oleje, kontrolu trakce, zvýšenou ochranu pasažérů při převrácení a sportovnější sedačky. Touring pack přidává lepší odhlučnění, kožený interiér, obložení imitací karbonu, okýnka v elektrice, rádio s výstupem na iPod. K tomu Super touring pack obsahuje dvojici airbagů, startování tlačítkem, lepší volant a hlavici řadící páky s kůží.

Zbytek je sériový, necelou tunu těžký Exige S s přeplňovaným motorem 1,8 litru od Toyoty a o výkonu 218 koní. Stále se však jedná o opravdu zajímavý vůz a to i přesto, že jediným odlišením je nová, nemetalická barva karoserie, která má evokovat barvy vozů ze šedesátých let.

 

zdroj: Lotus

Vytisknout

Diskuze: Lotus Exige S Club Racer - výprask v základu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Cupra Formentor VZ

TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin

Ilustrační foto

Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

citroën berlingo

Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem

volkswagen caddy

TEST Volkswagen Caddy 2.0 TDI Life – rodinný univerzál s kompromisy

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

MG4 XPOWER

MG4 XPOWER: za bezkonkurenční cenu nabízí 435 koní a "stovku" za 3,8 s

reklama

Doporučujeme

Impreza WRX STi

Subaru Impreza WRX STi – ve tmě, ale přece!

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin

  2. Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud