Na internetu se objevila série snímků nástupce poměrně populární Hondy Jazz. Pojďme na ni.
Honda Jazz, v současné době jedno z nejpraktičtějších malých aut, se dočkalo nástupce. Ještě před oficiálním představením v Tokiu byly vypuštěny snímky nového vozu. Nelekněte se značek „Fit“ na fotkách, je to jen jiné pojmenování Jazzu.
Druhá generace Jazzu jde částečně ve stopách předchůdce, přidává k tou však i mnohem modernější notu. Na první pohled je jasné, kam bylo směřováno maximum místa, jde o prostor pro cestující, čemuž sekunduje opravdu krátká přední kapota. Na půdorysu 3,9 metru dlouhém a 1,7 metru širokém se tak podařilo postavit relativně prostorný vůz. Na přesné závěry si ještě počkáme alespoň do data testu, ale první snímky vypadají nadějně.
Zajímavé jsou i informace ohledně motorů. Do Evropy by kromě dvou benzínových jednotek 1.3 (100 koní) a 1,5 (120 koní) měla konečně dorazit i úsporná verze, zatím však zdroje nemají jasno v tom, půjde-li o diesel či hybrid. Já sázím na druhou možnost.
Zajímavý je interiér. Na první pohled jde o velmi neharmonický a nekompaktní celek, na druhý se zdá, že bude docela ergonomický. Každopádně na cenu za design to nevidím.
Oficiální premiéra je naplánována asi za měsíc, potom vám přineseme podrobnější informace.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.