Spolu s hatchbackem se odpovídajícím způsobem změní i vzhled modelu Micra Coupe-Convertible (C+C). Prodej obou faceliftovaných modelů by v Evropě měl začít od 1. října.
Představena bude také nová modelová řada, která by měla pro zákazníka po vzoru modelů NOTE a QASHQAI nabídnout lepší přehled o jednotlivých stupních výbav, jež se budou jmenovat stejně pro hatchback i C+C.
Při příležitosti představení nového modelu nabídne Nissan po omezenou dobu také speciální verzi, nazvanou ACENTA+. Ta bude vycházet z hatchbacku verze ACENTA, ale standardně bude vybavena patnáctipalcovými litými koly z výbavy TEKNA.
Vizuální změny stylingu jsou patrné například na přední mřížce chladiče, ze které zmizela chromovaná středová lišta, a naopak přibyly chromované obruby obou otvorů. To propůjčuje vozu čistější svěží vzhled. Změny se nevyhly ani předním světlometům, které mají méně hluboký profil. Blikače jsou pak překryty plastem se světle modrým nádechem. Od výbavy ACENTA je standardní výbavou také sportovní přední nárazník, který byl dříve jen ve výbavě 160SR. Další změny se dotkly B sloupku (pochopitelně jen u hatchbacku), který již není lakován v barvě vozu, ale je polepen černou fólií, což zlepšuje vzhled při pohledu z profilu. Změněn byl i design poklic kol pro výbavu VISIA a ACENTA.
Co se týká příplatkových barev karoserie, nově přibývá barva "faded denim", která byla k dispozici prozatím jen pro QASHQAI, a nahrazuje tak barvu "Thunder Quartz".
V interiéru najdeme nyní konzervativnější barevné kombinace; černý interiér je totiž dostupný pro všechny stupně výbavy krom ACTIVE LUXURY. Volitelně je však možno objednat švětlejší svěží interiér béžové barvy pro výbavy
ACENTA a TEKNA, který je vkusně doplněn čokoládovou barvou palubní desky a dveřních výplní. Sportovně tvarované sedačky jsou nyní nabízeny pro všechny vozy C+C a pro hatchback od výbavy ACENTA výše.
Novou funkcí modelu Micra, která je standardně u C+C a od výbavy ACENTA u hatchbacku, je zvukový výstražný signál při překročení nastaveného rychlostního limitu. Pomocí ovladače na volantu si zvolíte maximální rychlost, po jejímž překročení Vás vůz sám upozorní zvukovým signálem. To se může hodit například při průjezdu zónou s omezenou rychlostí (při jízdě po dálnici v místech, kde se staví, při jízdě v obytné zóně a podobně).
Pro všechny verze C+C a pro hatchback od výbavy ACENTA bude nyní součástí standardní výbavy hands free systému Bluetooth, který bude mít ovládání vyvedeno na volantu.
Nově je také k dispozici konektor pro připojení externího MP3 přehrávače, takže můžete své oblíbené skladby přehrávat i pomocí palubního audio systému.
Nabídka motorů se nemění a nadále jsou tak nabízeny benzinové motory o objemu 1.2, 1.4 a 1.6 (jen pro 160SR a C+C) a dieselový motor 1.5dCi. Benzinový motor 1.2 pro výbavu VISIA má však nyní výkon 65 koní, kombinovanou spotřebu 4,9 l/100km a produkuje 139 g oxidu uhličitého na kilometr jízdy. Od výbavy ACENTA má motor 1.2 nadále výkon 80koní.
Zdroj: Nissan