VW Caddy Maxi Life - největší osobní Caddy

Jan Fiala, 7. září 2007, 08:30 Google+

Volkswagen se svým nejmenším dodávkovým vozem, modelem Caddy, sklízí již řadu let mnoho úspěchů. Na základě prodejů tak v minulosti vznikla i osobní verze této dodávky, model Caddy Life, který je přímým konkurentem vozů Citroen Berlingo, Peugeot Partner nebo Renault Kangoo.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Caddy Maxi Life

Caddy Maxi Life | foto: Volkswagen

Sdílejte článek

Ale to vše se zdá šéfům Volkswagenu malé, a chtěli proto přijít s něčím, co konkurence nemá. A tímto modelem se stává prodloužené Caddy - Caddy Maxi. Tento nový vůz tak v sobě spojuje osvědčené kvality malé dodávky s univerzálností kompaktního minibusu. V porovnání se standardním Caddy se délka modelu Maxi zvětšila z 441 cm na 488 cm, tedy o takřka půl metru. Díky tomu jde o výjimečně prostorný vůz, který může přepravit až  4200 litrů nákladu (v dodávkové verzi). Navíc je tento vůz vybaven motorem, který pro standardní Caddy není v nabídce - jde o známý dvoulitrový turbodiesel o výkonu 103 kW, který dává maxmální točivý moment 320 Nm.

Caddy Maxi je tak jedním z největších vozů v kategorii malých dodávek a minibusů. Přepravní kapacita činí až 4.2 m3, nosnost 800 kilogramů, za vůz lze zapřáhnout brzděný přívěs o hmotnosti 1500 kilogramů a zavazadlový prostor může mít délku až 2250 milimetrů v závislosti na konfiguraci vozu. Pokud je vůz ve verzi Life, může v maximálním komfortu přepravit až sedm pasažérů.

Design vozu je kompletně převzat z modelu Caddy. Rozdíly jsou jen v zadní části vozu.  Větší délka byla rozložena do o 151 milimetrů delšího zadního převisu karoserie a 319 milimetrů mezi bočními posuvnými dveřmi a zadní nápravou. Rozvor se tak prodloužil na hodnotu 3002 milimetrů.

Caddy Maxi Life byl navržen jako monibus pro sedm osob. Je schopen přepravit pasažéru i jejich zavazadla s maximálním komfortem na třech řadách sedaček v konfiguraci 2/3/2. Charakteristickou výbavou Caddy Maxi Life jsou dvoje boční posuvné dveře a nárazníky lakované v barvě vozu.
Oproti verzi Caddy je v modelu Maxi zvětšen prostor mezi druhou a třetí řadou sedaček o 50 mm. A i když jsou obsazena všechna sedadla, stále je k dispozici zavazadlový prostor o objemu 380 litrů. V případě, že je třetí řada sedaček vyjmuta (což lze provést několika jednoduchými kroky), zvětší se objem pro zavazadla na 1350 litrů.

Caddy Maxi bude nabízen jen ve třech motorizacích. Pokud dáváte přednost benzinovým motorům, nebudete mít na výběr a budete muset sáhnout po po motoru o objemu 1.6 a výkonu 75 kW. O něco lépe na tom budou příznivci nafty - ti budou moci volit mezi dvoulitrovým motorem TDI o výkonu 103 kW nebo osvědčeným starším motrem 1.9 TDI s výkone 77 kW. Pro oba dieselové motory bude standardně dodáván také filtr pevných částic DPF, motor 1.9 pak bude moci být kombinován s převodovkou DSG.

Volkswagen bude nabízet tři verze vozu Caddy Maxi, které budou speciálně vybaveny podle potřeb příslušné klientely. První z modelů bude Caddy Maxi Life, který v podobě sedmimístného osobního vozu přijde na trh v průběhu podzimu letošního roku. Začátkem roku 2008 bude následován verzí Caddy Maxi Kombi a posléze čistokrevnou dodávkou Caddy Maxi Kasten.

Zdroj: Volkswagen

Vytisknout

Diskuze: VW Caddy Maxi Life - největší osobní Caddy

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Subaru Outback

TEST Subaru Outback Geyser – unikátní kříženec kombíku, offroadu a prémiovky

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – co vše budeme testovat a zkoumat?

Škoda Kamiq Monte Carlo

TEST: Škoda Kamiq 1,0 TSI DSG Monte Carlo – definice ideálního stylového crossoveru?

Škoda Superb Combi IV

TEST Škoda Superb IV 2,0 TDI 110 kW L&K – nový manažerský ideál přijíždí!

subaru brz

TEST Subaru BRZ Limited AT – je lepší volbou automat či manuál?

EcoWheel Squer mini

TEST EcoWheel Squer mini – celoroční alternativa ke skútru, která zaparkuje všude

Subaru Crosstrek

TEST Subaru Crosstrek e-BOXER Executive – sen každého chalupáře či správce lesů?

Amarok

TEST Volkswagen Amarok Aventura – lepší i levnější, než první generace, bravo!

Subaru Forester

OFF ROAD TEST: Subaru Forester – jak zvládá náročný terén ?

Peugeot 508

TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?

reklama

Doporučujeme

147 CNC

Alfa Romeo 147 CNC Costume National

Čtěte dále

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud