Tak už jsem měl tu čest vám představit Mercedes Benz třídy C ve verzi 63 AMG. Dostal jsem příležitost psát i o novém kombi odvozeném od mercedesu třídy C. Do třetice všeho dobrého vám nyní představuji křížence zmíněných dvou modelů, Mercedes Benz C63 AMG kombi.
Asi není třeba příliš hádat, že na takovémto kříženci toho nepůjde vymyslet moc nového, i přesto jde o velmi zajímavý vůz. Především vlastníte-li firmu „dodáváme do deseti minut po Evropě, do hodiny po světě, do druhého dne po celé galaxii“. Základem je samozřejmě před pár dny představené kombi, které na své praktické stránce věci nezaznamenalo příliš mnoho změn. Kufr o základním objemu téměř 500 litrů po sklopení zadních sedaček nabídne hned trojnásobný objem. To musí stačit každému expresnímu stěhovákovi.
Pokud to však bude nutné, expresní stěhovák se šmahem promění v expresní luxusní taxi, které bude připraveno mimo řidiče pojmout ještě čtyři další pasažéry.
A jak expresní to tedy bude? Velmi, 600 Nm točivého momentu zatlačí všechny cestující do sedaček s opravdu nevídanou vervou a s výkonem 457 koní může taxikář závodit i s proslulým marseillským Peugeotem 406 a v posledním díle i 407. Oba francouzské taxíky však mají jeden značný nedodělek. Chybí jim pořádný kufr. Maximální rychlost je standardně omezena na 250, zrychlení 0-100 km/h za 4,6 sekundy však jasně ukazuje, že jde o maximálku značně přiškrcenou.
Vše jde na zadní nápravu skrz sedmistupňovou automatickou převodovku 7-G Tronic. Přináší i inovativní třífázové ESP, které se umí přizpůsobit sportovním požadavkům řidiče a neomezuje v zábavě za volantem. Na kolech jsou buď osmnáctky, nebo za příplatek i devatenáctky.
Dravý optipaket samozřejmě vychází ze sedanu, tenhle Mercedes je zkrátka rychlý i když stojí. Ale dost slov, fotky poví mnohem více!