Před třemi dny představené kombi třídy C dostává svoji nabroušenou variantu. Bude stát za to.
Tak už jsem měl tu čest vám představit Mercedes Benz třídy C ve verzi 63 AMG. Dostal jsem příležitost psát i o novém kombi odvozeném od mercedesu třídy C. Do třetice všeho dobrého vám nyní představuji křížence zmíněných dvou modelů, Mercedes Benz C63 AMG kombi.
Asi není třeba příliš hádat, že na takovémto kříženci toho nepůjde vymyslet moc nového, i přesto jde o velmi zajímavý vůz. Především vlastníte-li firmu „dodáváme do deseti minut po Evropě, do hodiny po světě, do druhého dne po celé galaxii“. Základem je samozřejmě před pár dny představené kombi, které na své praktické stránce věci nezaznamenalo příliš mnoho změn. Kufr o základním objemu téměř 500 litrů po sklopení zadních sedaček nabídne hned trojnásobný objem. To musí stačit každému expresnímu stěhovákovi.
Pokud to však bude nutné, expresní stěhovák se šmahem promění v expresní luxusní taxi, které bude připraveno mimo řidiče pojmout ještě čtyři další pasažéry.
A jak expresní to tedy bude? Velmi, 600 Nm točivého momentu zatlačí všechny cestující do sedaček s opravdu nevídanou vervou a s výkonem 457 koní může taxikář závodit i s proslulým marseillským Peugeotem 406 a v posledním díle i 407. Oba francouzské taxíky však mají jeden značný nedodělek. Chybí jim pořádný kufr. Maximální rychlost je standardně omezena na 250, zrychlení 0-100 km/h za 4,6 sekundy však jasně ukazuje, že jde o maximálku značně přiškrcenou.
Vše jde na zadní nápravu skrz sedmistupňovou automatickou převodovku 7-G Tronic. Přináší i inovativní třífázové ESP, které se umí přizpůsobit sportovním požadavkům řidiče a neomezuje v zábavě za volantem. Na kolech jsou buď osmnáctky, nebo za příplatek i devatenáctky.
Dravý optipaket samozřejmě vychází ze sedanu, tenhle Mercedes je zkrátka rychlý i když stojí. Ale dost slov, fotky poví mnohem více!
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.