O třídveřové variantě Kie cee'd se toho napsalo již mnoho, konečně jsou tu však i oficiální informace. Je jich plno, pojďme se na tu záplavu čísel a hodnot podívat
Co můžeme od pro_cee'du očekávat? Bude delší, lehčí a nižší. A bude mu chybět jeden pár dveří. To jsou hlavní atributy nového vozu ze Žiliny.
O 15 milimetrů delší a o 30 milimetrů nižší postava jasně vybízí ke sportovnímu vzhledu a toho se v Kii chytili. Auto jako celek a především nová záď působí velmi dynamicky, sportovně a několikanásobně trumfují vzhled pětidveřového modelu. Malé zadní sklo, široký C-sloupek, nízké boční prosklení, k zemi přikrčená karoserie a dopředu protažené zadní světlomety, zkrátka je na co se koukat. Zatím sice jenom dle fotek, ale i tak je třeba říct – pánové Korejci, tohle se vám opravdu povedlo.
Dle tiskové zprávy je pozměněna i přední partie vozu. Dveře se povytáhly o nemalých 28 cm a na zádi se na rozdíl od konzervativnějšího pětidvířka chlubí i koncovkou výfuku.
Co se nabídky motorů a převodovek týče, ta zůstává zachována. Tři stupně výbavy se budou jmenovat LX, EX a TX, v nabídce bude 12 barev karoserie a možnost dokoupení dalších doplňků. Bude jím například Sport Pack, který obsahuje kola 225/45 R17, tužší tlumiče a doplňky interieru.
Oficiální živé představení je naplánováno na autosalon ve Frankfurtu, prodeje začnou na začátku roku 2008.
zdroj: Kia
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.