Na Mezinárodním autosalonu IAA ve Frankfurtu nad Mohanem (13. až 23. září 2007) Chevrolet Europe představí nástupce populárního pětidveřového hatchbacku Aveo. /+ tapety na PC/
K nejvýraznějším rysům toho kompletně přepracovaného modelu patří jeho expresivní exteriér, prvotřídně provedený interiér a zcela nové, ještě hospodárnější zážehové motory. Prodej nového modelu začne v březnu roku 2008.
Nový hatchback Aveo nese zřetelné rysy sportovně laděného designu automobilky Chevrolet, pro který je charakteristické horizontální dělení masky chladiče masivní příčkou v barvě karoserie s uprostřed umístěným velkým logem značky Chevrolet, třírozměrné světlomety, kryté čirým sklem nebo projektorová mlhová světla začleněná do spodní části nárazníku. Z profilu vynikají "svalnaté" linie boků, zadní části dominují kruhové světlomety s čirým krytem.
Pro pohon nového modelu Aveo jsou připraveny dva zážehové agregáty: Nový čtyřválec o objemu 1,2 l a výkonu 84 k a již známý čtyřválec o objemu 1,4 l, který má nyní výkon 98 k a je možné jej propojit i s automatickou převodovkou. Chevrolet
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.