Subaru Legacy STi - rychlý japonský rodinkář

Marek Litzman, 9. srpna 2007, 11:16 Google+

Subaru rádo připracuje speciální a ostré modely. Mívají jednu velkou nevýhodu, málokdy se dostanou na náš trh. Nejinak tomu bude i tentokrát.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Legacy STI

Legacy STI | foto: Subaru

Sdílejte článek

Subaru připravilo novou nejrychlejší verzi svého velkého kombi a sedanu Legacy. Pod kapotou nově hřmí dvoulitrový přeplňovaný šestiválec s výkonem 280 koní, který pochází od samotného krále Imprezy. Trochu překvapivé je, že byl použit motor z minulé Imprezy STI, ta současná totiž ukrývá motor 2,5.

To však ani v nejmenším nebrání tomu, aby bylo STIčko opravdu rychlým vozem. Přesná čísla zrychlení a maximální rychlosti nebyla zveřejněna, ale dají se očekávat velmi slušné hodnoty. O dokonalé zabrzdění se starají účinné brzdy Brembo, na odpružení se podepsali specialisté z Blistenu a na převodovce zase inženýři od Prodrivu. Zkrátka ti nejlepší z nejlepších.

Když už jsme se dotkli převodovky, budou na výběr dvě, manuální šestistupňová a pětistupňový automat s možností sekvenčního řazení. Právě tu zasáhla ruka Prodrive nejvíce a nemáme důvod nevěřit tomu, že i s automatem to bude skvěle sportovní svezení.

Zvenčí zaujme nová sada spoilerů, které nejsou jen bezúčelné, je to opravdová aerodynamická optimalizace.

Bohužel, vůz se bude vyrábět v omezené sérii 600 kusů a všechny jsou určeny do Japonska. Vzhledem k tomu, že v Japonsku jezdí na „špatné straně“, není příliš reálné to, že by se sem některé kousky dostaly.

Vytisknout

Diskuze: Subaru Legacy STi - rychlý japonský rodinkář

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Peugeot 508

TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?

Cupra Formentor VZ

TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin

Ilustrační foto

Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

citroën berlingo

Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem

volkswagen caddy

TEST Volkswagen Caddy 2.0 TDI Life – rodinný univerzál s kompromisy

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

reklama

Doporučujeme

i30

Hybridní koncept od Peugeotu ve Frankfurtu

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud