Současná šestka již nevykazuje takové úspěchy jako v roce 2002, kdy se stala prodejním bestselerem. Tehdy moderní design a vychytávka zadních čirých světel přilákala mnoho zákazníků, ale Mazda 6 nebyla a není jen o vzhledu, nabídla také kvalitní jízdní vlastnosti, prostornost a širokou paletu motorů a výbavy. Co bylo, už ale dnes není, tehdy šestka neměla takovou konkurenci jako dnes, nové Mondeo, VW Passat, Peugeot 407 nebo Alfa 159 jsou už o krok dále a u Mazdy se tak rozhodli pro radikální změnu. V září na Frankfurtském autosalonu představí nástupce - novou šestku.
Krom jedné fotografie nejsou zatím k dispozici žádné jiné informace, nicméně design jde směrem Mazdy 2 a celé charisma vozu zase klade důraz na heslo „Zoom-zoom“, tedy především potěšení z řízení spolu s pohledy kolemjdoucích na líbivé křivky modelu. Zda to zabere v těžké konkurenci a Mazda 6 se objeví opět nahoře v prodejních číslech si netroufneme říci. Nechme se tedy překvapit.
zdroj: Mazda