Mazda 6 měla vždy na trhu své místo, její kvality ocenil každý kdo se jí svezl a neotřelý design budil respekt všude, kde se objevila, jenomže 5 let je 5 let a Mazda 6 potřebuje nástupce jako sůl.
Současná šestka již nevykazuje takové úspěchy jako v roce 2002, kdy se stala prodejním bestselerem. Tehdy moderní design a vychytávka zadních čirých světel přilákala mnoho zákazníků, ale Mazda 6 nebyla a není jen o vzhledu, nabídla také kvalitní jízdní vlastnosti, prostornost a širokou paletu motorů a výbavy. Co bylo, už ale dnes není, tehdy šestka neměla takovou konkurenci jako dnes, nové Mondeo, VW Passat, Peugeot 407 nebo Alfa 159 jsou už o krok dále a u Mazdy se tak rozhodli pro radikální změnu. V září na Frankfurtském autosalonu představí nástupce - novou šestku.
Krom jedné fotografie nejsou zatím k dispozici žádné jiné informace, nicméně design jde směrem Mazdy 2 a celé charisma vozu zase klade důraz na heslo „Zoom-zoom“, tedy především potěšení z řízení spolu s pohledy kolemjdoucích na líbivé křivky modelu. Zda to zabere v těžké konkurenci a Mazda 6 se objeví opět nahoře v prodejních číslech si netroufneme říci. Nechme se tedy překvapit.
zdroj: Mazda
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.