Po úspěchu nového cee’du nikdo nepochyboval o tom, že přijdou další karosářské varianty. Jednu z nich, tu třídveřovou, máme na oficiálních fotografiích i zezadu.
Od počátku výroby je v prodeji především pětidveřová verze hatchback. Ta se prodává velmi slušně, takže není důvod nepřijít s novou verzí, kombi. Tu jsme vám, čtenářům, představili již před dobou zde.
Nyní je na řadě hatchback se třemi dveřmi. Oficiální fotografie zepředu je ynámá už delší dobu, ale bohužel toho příliš neříkala o konečném řešení zádě. Třídvéř totiž má být daleko sportovnější, než jak je tomu u pětidveřového modelu.
A dle designu tedy bude. Linie oken buse směrem dozadu čím dál užší až narazí na masivní C-sloupek karoserie. Zadní okno bude tak malé jak jenom může být.
Co přijde ještě? Bezesporu to bude ostrá verze. Mít hot hatch je v módě a tu nesmí opomíjet ani v Koreji...vlastně v Žilině. Rychlá verze XR bude mít pod kapotou pravděpodobně přeplňovaný dvoulitr o výkonu lehce přes 200 koní. Styling bude ostřejší, vepředu ostře řezaný nárazník, vzadu difuzor, doufejme, že adekvátně bude vyladěn i podvozek.
Jaký bude mít osud studie ex_cee’d, to je zatím ve hvězdách. Kia se nechala slyšet, že výroba kabrioletu by nebyla dostatečně rentabilní. Jenže autosvět je nevyzpytatelný.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.