Po úspěchu nového cee’du nikdo nepochyboval o tom, že přijdou další karosářské varianty. Jednu z nich, tu třídveřovou, máme na oficiálních fotografiích i zezadu.
Od počátku výroby je v prodeji především pětidveřová verze hatchback. Ta se prodává velmi slušně, takže není důvod nepřijít s novou verzí, kombi. Tu jsme vám, čtenářům, představili již před dobou zde.
Nyní je na řadě hatchback se třemi dveřmi. Oficiální fotografie zepředu je ynámá už delší dobu, ale bohužel toho příliš neříkala o konečném řešení zádě. Třídvéř totiž má být daleko sportovnější, než jak je tomu u pětidveřového modelu.
A dle designu tedy bude. Linie oken buse směrem dozadu čím dál užší až narazí na masivní C-sloupek karoserie. Zadní okno bude tak malé jak jenom může být.
Co přijde ještě? Bezesporu to bude ostrá verze. Mít hot hatch je v módě a tu nesmí opomíjet ani v Koreji...vlastně v Žilině. Rychlá verze XR bude mít pod kapotou pravděpodobně přeplňovaný dvoulitr o výkonu lehce přes 200 koní. Styling bude ostřejší, vepředu ostře řezaný nárazník, vzadu difuzor, doufejme, že adekvátně bude vyladěn i podvozek.
Jaký bude mít osud studie ex_cee’d, to je zatím ve hvězdách. Kia se nechala slyšet, že výroba kabrioletu by nebyla dostatečně rentabilní. Jenže autosvět je nevyzpytatelný.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?