Fiat chce mít opravdu komplexní nabídku jak modelů, tak jednotlivých motorizací. Punto dostává verzi Sporting. Zatím jen sporting.
Podobně jako minulá generace, i ta současná dostane o něco ostřejší verzi Sporting. Zatímco minule se jednalo spíše o design a motor 1,4 o výkonu necelých 100 koní, tentokrát je to o něco lepší. Pod kapotu se dostane přeplňovaná 1,4 naladěná na výkon 120 koní.
Nazuta budou 17 palcová litá kola, sada spoilerů dodá o něco ostřejší výraz. Zrychlení na stovku se odehraje během 8,9 sekundy a maximální rychlost dosáhne na 194 km/h. Sériová výbava bude obsahovat ESP i 6 airbagů. Cena na anglickém trhu činí 12 tisíc liber, tedy půlmilion korun.
Fiat se jí snaží ukojit čekání na ještě ostřejší verzi. Verze Abarth dává zapomenout na vrcholnou verzi minulé generace, 130 koní bude proti 155 a 180 koním (dle verze) téměř zanedbatelná hodnota. Navíc bude obouvat 18 palcová kola, což je na takto malém voze opravdu nevídané. Neméně zajímavé jsou také spekulace o pohonu 4x4 na takto vyladěné verzi. Fiat zkrátka ví jak potěšit srdce motofandy.
Zdroj: Autocar
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.