Na opravdovou Imprezu STI si ještě nějaký ten pátek budeme muset počkat, ale už nyní nám Subaru naservírovalo malou ochutnávku, takový předkrm.
Součástí designového paketu jsou osmnáctipalcová kola z lehkých slitin, několik dekorací v interiéru a lehce pozměněné části karoserie. Zbytek zůstává při starém a Sport Pack tak bude rychlejší jen na pohled.
Připomeňme, že nové Subaru Impreza se začalo vyrábět v letošním roce nejprve ve verzi pro USA. Evropská část produkce přijde co nevidět. Nově se bude vyrábět ve verzi hatchback, která nahradí nepříliš úspěšný kombík. Kultovní sedan samozřejmě zůstane. Design nového modelu je, jak je u Subaru zvykem, velmi kontroverzní a nedá se říct, že by svým zjevem příliš připomínal cokoliv jiného. Díky tomu ho zaručeně poznáte na první pohled.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.