Na opravdovou Imprezu STI si ještě nějaký ten pátek budeme muset počkat, ale už nyní nám Subaru naservírovalo malou ochutnávku, takový předkrm.
Součástí designového paketu jsou osmnáctipalcová kola z lehkých slitin, několik dekorací v interiéru a lehce pozměněné části karoserie. Zbytek zůstává při starém a Sport Pack tak bude rychlejší jen na pohled.
Připomeňme, že nové Subaru Impreza se začalo vyrábět v letošním roce nejprve ve verzi pro USA. Evropská část produkce přijde co nevidět. Nově se bude vyrábět ve verzi hatchback, která nahradí nepříliš úspěšný kombík. Kultovní sedan samozřejmě zůstane. Design nového modelu je, jak je u Subaru zvykem, velmi kontroverzní a nedá se říct, že by svým zjevem příliš připomínal cokoliv jiného. Díky tomu ho zaručeně poznáte na první pohled.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.