Mitsubishi Outlander 2.2 Di-D a 2.4 MiVEC

Martin Hájek, 25. června 2007, 10:58 Google+

PREVIEW IAA FRANKFURT 2007: Zatím v polovině cesty v rámci svého prvního roku na trhu, Outlander již naplnil svůj cíl, když bylo v Evropě prodáno přes 13 000 vozů.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Outlander

Outlander | foto: Mitsubishi Motors

Sdílejte článek

V Evropě přivedl nový model ke značce 80% zákazníků. Poskytuje jim vyspělou a prověřenou technologii 4x4 zabalenou v ostře profilovaném voze pro 5+2 cestující (nebo dva cestující a více než 1 691 litrů nákladu), ve voze srovnatelném s karoserií wagonu v rámci D-segmentu.

U příležitosti 62. autosalonu ve Frankfurtu se Outlander zákazníkům představí s dvěma novými motory:
2.2 Di-D, Diesel common rail (1)*:
> 156 k při 4 000 ot/min. a 380 Nm při 2 000 ot/min.
> 4x4 
> 6-stupňová manuální převodovka 
> uvedení na trh: 4. kvartál 2007.

2.4 l MIVEC, benzin (2)* :
> 170 k při 6 000 ot/min. a 232 Nm při 4 100 ot/min.
> dvoukolka nebo 4x4 (podle trhu)
> 5-stupňová manuální převodovka nebo stupňovaný sportovní model 6-stupňové CVT převodovky 
> uvedení na trh: 4. kvartál 2007.

Tyto dva nové výkonné motory tak zkompletují stávající 2.0 Di-D Diesel pump-jet (140 k při 4 000 ot/min. a 310 Nm při 1 750 ot/min.), střední výkonnou pohonnou jednotku (3)*.

Zlepšení pro rok 2008 zahrnují (specifické podle konkrétních trhů):
- nová 18" litá kola (standardní výbava pro Instyle)
- dešťový senzor a zadní parkovací senzory (standardní výbava pro Intense+ a Instyle)
- na dotek jemné zakončení přístrojové desky
- zadní kamera nyní k dispozici v kombinaci s Mitsubishi Multi Communication System (Hard Disk Drive HDD s navigací a hudebním serverem ve spojení s dotykovou obrazovkou)

Ačkoliv Outlander přenechává roli autentického off-roaderu nové generaci vozu Pajero, rozhodně není kompromisním řešením pro odlišný typ rekreačního vozu.

Využití nové flexibilní platformy "Project Global" přináší cestujícím vysokou úroveň aktivní bezpečnosti, potěšení z jízdy, nezávislé zavěšení všech kol, vysokou účinnost brzd a nízké těžiště. Výrazně též pomáhá nová hliníková střecha, u které byla využita technologie úspěšně otestovaná u vozu Lancer Evolution IX.

(1) ze zdrojů PSA Peugeot Citroën
(2) vlastní motor Mitsubishi Motors
(3) ze zdrojů VAG
* všechna data podléhají finální homologaci

Poznámka: "Pajero" je "Montero" ve Španělsku a "Shogun" v UK.

Mitsubishi

Vytisknout

Diskuze: Mitsubishi Outlander 2.2 Di-D a 2.4 MiVEC

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Peugeot 508

TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?

Cupra Formentor VZ

TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin

Ilustrační foto

Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

citroën berlingo

Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem

volkswagen caddy

TEST Volkswagen Caddy 2.0 TDI Life – rodinný univerzál s kompromisy

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

reklama

Doporučujeme

Massif

AC Schnitzer a jeho Tension Street Version

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud