Mitsubishi Outlander 2.2 Di-D a 2.4 MiVEC

Outlander
Outlander, foto: Mitsubishi Motors
Martin Hájek 25. června 2007 10:58
Sdílej:

PREVIEW IAA FRANKFURT 2007: Zatím v polovině cesty v rámci svého prvního roku na trhu, Outlander již naplnil svůj cíl, když bylo v Evropě prodáno přes 13 000 vozů.

V Evropě přivedl nový model ke značce 80% zákazníků. Poskytuje jim vyspělou a prověřenou technologii 4x4 zabalenou v ostře profilovaném voze pro 5+2 cestující (nebo dva cestující a více než 1 691 litrů nákladu), ve voze srovnatelném s karoserií wagonu v rámci D-segmentu.

U příležitosti 62. autosalonu ve Frankfurtu se Outlander zákazníkům představí s dvěma novými motory: - 2.2 Di-D, Diesel common rail (1)*: > 156 k při 4 000 ot/min. a 380 Nm při 2 000 ot/min. > 4x4  > 6-stupňová manuální převodovka  > uvedení na trh: 4. kvartál 2007.

- 2.4 l MIVEC, benzin (2)* : > 170 k při 6 000 ot/min. a 232 Nm při 4 100 ot/min. > dvoukolka nebo 4x4 (podle trhu) > 5-stupňová manuální převodovka nebo stupňovaný sportovní model 6-stupňové CVT převodovky  > uvedení na trh: 4. kvartál 2007.

Tyto dva nové výkonné motory tak zkompletují stávající 2.0 Di-D Diesel pump-jet (140 k při 4 000 ot/min. a 310 Nm při 1 750 ot/min.), střední výkonnou pohonnou jednotku (3)*.

Zlepšení pro rok 2008 zahrnují (specifické podle konkrétních trhů): - nová 18" litá kola (standardní výbava pro Instyle) - dešťový senzor a zadní parkovací senzory (standardní výbava pro Intense+ a Instyle) - na dotek jemné zakončení přístrojové desky - zadní kamera nyní k dispozici v kombinaci s Mitsubishi Multi Communication System (Hard Disk Drive HDD s navigací a hudebním serverem ve spojení s dotykovou obrazovkou)

Ačkoliv Outlander přenechává roli autentického off-roaderu nové generaci vozu Pajero, rozhodně není kompromisním řešením pro odlišný typ rekreačního vozu.

Využití nové flexibilní platformy "Project Global" přináší cestujícím vysokou úroveň aktivní bezpečnosti, potěšení z jízdy, nezávislé zavěšení všech kol, vysokou účinnost brzd a nízké těžiště. Výrazně též pomáhá nová hliníková střecha, u které byla využita technologie úspěšně otestovaná u vozu Lancer Evolution IX.

(1) ze zdrojů PSA Peugeot Citroën (2) vlastní motor Mitsubishi Motors (3) ze zdrojů VAG * všechna data podléhají finální homologaci

Poznámka: "Pajero" je "Montero" ve Španělsku a "Shogun" v UK. Mitsubishi

Témata:
Stalo se