Saab se inspiroval svým konceptem Aero X, který sváděl pohledy většině fanoušků švédské automobilky, proto se rozhodl o obměnu stávajícího modelu 9-3.
Novou přední částí vozu, světly a stylovou zádí se předvede v novém roce 2008 u prodejců. Saab slibuje i pokrok v technice se zábavným řízení a moderním interiérem. Prvotním cílem je však zachovat zákazníky, díky výrazné masce, která podtrhuje Saabovu identitu. Klíčovými oblastmi pro zákazníky Saabu jsou podle dvou třetin prodejců „design – výkon – řízení“.
Nové portfolio modelů 9-3 bude zahrnovat verzi sport sedan, sport kombi a kabrio a to jak s přeplňovanými motory 2,0T, tak atmosférickou 2,8 V6. Premiéru si odbude ve Spojených státech na podzim tohoto roku. Zatím je k dipozici pouze fotografie přední části vozu.
foto: saab
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.