Porsche představilo 911 Turbo kabrio

Martin Kovalčík, 12. května 2007, 10:37 Google+

Porsche rozšiřuje svůj vozový park, na řadu přišel tentokrát kabriolet, a když kabriolet, tak rovnou v ostré verzi Turbo! V prodeji se objeví již letos v září.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
1 Convertible

1 Convertible | foto: Porsche

Sdílejte článek

911 Turbo byla vždy něco víc než jen klasická 911, tuto pověst si vytvořila především výkonem, surovostí, ale zároveň špičkovou ovladatelností podporovanou pohonem všech kol. Výjimečné vlastnosti si budete teď moci užívat s nebem nad hlavou.

Stejně jako uzavřená verze má kabrio 3,6 litrový plochý šestiválec s dvojitým přeplňováním Biturbo s variabilními lopatkami VGT. Motor disponuje silou 480 koní a mohutným kroutícím momentem 620Nm v 1950 ot/min. Na přání je možno objednat systém „Sport Chrono Turbo Package“ který dokáže krátce překročit plnící tlak turbodmychadel a zvednout kroutící sílu až na 680 Nm. S manuální převodovkou zvládnete akceleraci na 100 km/h za 4 vteřiny, s automatem Tiptronic potom za 3,8 vteřiny. Obě verze zvládnou pokořit hranici 300km/h. Výrobce udává maximální rychlost 310 km/h a průměrnou spotřebu 12,9 l / 100km.

Verze kabrio je navzdory četných výztuh a vystřelovacích ochranných oblouků za sedadly těžší jen o 70 kg oproti coupé. Střecha je klasická tří-vrstvá plátěná s automatických stažením během 20 vteřin. Změny jsou provedeny také na podvozku s aktivním nastavením PASM, spolu se stabilizačním systémem PSM a trakční kontrolou pohonu všech kol PTM, která spolupracuje se spojkou a posílá výkon na jednotlivé nápravy během intervalu 100 milisekund. Od verze kupé má převzato zadní výsuvné přítlačné křidélko. Brzdy jsou jak je u Porsche zvykem velmi účinné, za příplatek je možno objednat keramické kotouče s šestipístovými třmeny převzaty z verze Carrera GT.

zdroj: Porsche

Vytisknout

Diskuze: Porsche představilo 911 Turbo kabrio

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

MG4 XPOWER

MG4 XPOWER: za bezkonkurenční cenu nabízí 435 koní a "stovku" za 3,8 s

Vodíkové vozy Stellantis

Stellantis rozšiřuje své portfolio vodíkových užitkových vozů

Citroen C5X plug-in hybrid

Citroen C5X MAX plug-in hybrid 225 - francouzský křižník s famózním podvozkem

Lincoln Nautilus a 48 palcová obrazovka

Lincoln Nautilus (2024): Taková obrazovka v autech ještě nebyla. A s podporou CarPlay a Android

Opel Frontera

Nový Opel Frontera bude nejnovějším a plně elektrickým SUV značky

reklama

Doporučujeme

56

Škoda Auto - nejdéle působící hlavní sponzor

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud