V rámci prodejní strategie vozu Tiida společnost Nissan pečlivě prozkoumala individuální evropské trhy s cílem určit země, v nichž se soustřeďují loajální zákazníci vozů Almera a Primera, kteří by v budoucnu mohli uvažovat o koupi podobného modelu.
Vůz Tiida bude proto distribuován na trhy, na nichž existuje velká poptávka po tomto typu vozu. Mezi ně patří: Pobaltské státy, Bulharsko, Chorvatsko, Kypr, Česká republika, Finsko, Řecko, Maďarsko, Irsko, Malta, Polsko, Rumunsko, Rusko, Slovensko, Slovinsko a Ukrajina. Je možné, že Nissan později přehodnotí tuto strategii a představí model Tiida i na dalších evropských trzích.
Název Tiida je odvozen od slova, které v japonském dialektu znamená „nestálý příliv“ a z hlediska ceny se řadí mezi modely Note a Qashqai. Zaujme zákazníka, který hledá konvenčnější typ vozu a klade důraz na tradiční hodnoty jako pohodlí, vnitřní prostor a snadné ovládání.
zdroj: Nissan