Renault představuje novou verzi svého modelu Clio, a to výbavu Sport Luxe. Tato verze je určena především zákazníkům, kteří touží po automobilu, jenž v sobě slučuje vysoký výkon, komfort, špičkové zpracování a maximální bezpečnost.
Clio Renault Sport Luxe totiž převyšuje běžné výkonové standardy, má vlastní charisma a navazuje na svého předchůdce, model Clio Renault Sport.
Renault Clio Sport Luxe se pyšní velmi širokým seznamem standardní výbavy, který zahrnuje mimo jiné kožené čalounění, sedmnáctiplacová litá kola Diamond, nebo chromované okrasné prvky exteriéru. Clio Renault Sport Luxe je výjimečným vozem, který se od května letošního roku začne prodávat nejprve na trzích ve Francii a v Itálii. Poté bude jeho prodej rozšiřován i na další evropské trhy, přičemž bude nabídka upraována podle specifických požadavků cílového trhu.
Clio Renault Sport Luxe bude nabízeno ve dvou metalických barvách, a to černé Dark Black a modré Monako Blue, a dvou barvách nemetalických - červené Toro Red a modré Dynamo Blue.
Clio Renault Sport Luxe bude vyráběno v továrně Renaultu ve městě Dieppe.
Foto: Renault
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.