Jak už je zvykem s motorem se u AMG příliš nemazlí, pod kapotu CL implantovali rovnou dvanácti-válec se slušným objemem 6,0 l, pro některé je to dostatečný potenciál pro dynamickou jízdu, ovšem pro AMG nikoliv, dvojitým přeplňováním se dostali na výkon 450 kw / 612 k. Zajímavým parametrem je nesporně také kroutící moment elektronicky omezený na 1000 Nm v rozsahu od 2.000 – 4.000 ot/min a to už stačí na akceleraci z klidu na sto za 4,4 vteřiny a na dvoustovku za 13,3s. Omezení je na klasických 250 km/h. Výkon je přenášen přes 5-ti rychlostní automatickou převodovkou s možností ručního řazení pádly Speedshift
AMG úprava zahrnuje 20-ti palcová kola, speciální podvozek, progresivní brzdy bez účinku vadnutí s brzdnou dráhou ze 100 na 0 na 35,6 metrech. Samozřejmostí je bezpečností systém Pre-Safe, Command control pro snadné multimediální ovládání a spoustu dalších elektronických systému, které si vás hýčkají od chvíle kdy usednete do masážních sedadel z exkluzivní nappa kůže s diamantovým vzorem. Karbonová dekorace přístrojové desky a loga V12 AMG jen doplňují atmosféru vozu, stejně jako tachometr končící číslicí 360 km/h nebo „Racetimer“, který změří vaše časy zrychlení a projetých úseků například na okruhu.
zdroj: Daimler Chrysler