Cadillac stále útočí na evropském kontinentu, dalším modelem se stane BLS Wagon, který přibude do portfolia Cadillacu koncem tohoto roku.
BLS Wagon slibuje přitažlivý vzhled s velkou dávkou luxusu a výkonu. Pro Cadillac je to první verze kombi v jejich 104 leté historii. Ostře definované rysy má na svědomí mezinárodní tým návrhářů pod vedením Eda Welburna, ten se snažil zachovat klasické rysy podle amerických receptur, klínovitý tvar do „V“ přední masky je tím důkazem, stejně jako přední světlomety tvářící se jako drahokamy. Boční línii lemují chromové lišty až k zadním LED světlům, střecha je ukončena decentním křidýlkem.
Interiér nabízí prostornost a variabilitu sklápění sedadel, ale především infotaiment systém s vysoce kvalitní audio soustavou od Bose, DVD, navigačním systémem s LCD dotykovou obrazovkou, Bluetooth a snadným ovládáním přes tříramenný volant.
Pod kapotou nebude chybět přeplňovaná dieselová jednotka o obsahu 1,9 s filtrem pevných částic a výkonem 110 kw / 150 k, benzínové agregát jsou rovněž s turbodmychadlem 2,0 175 k nebo 210 k a nejsilnější nadvakrát přeplňovaný 2,8 V6 o výkonu 255 k, standardně jsou spojeny s manuální 6-ti stupňovou převodovkou nebo automatem s 5-ti či 6-ti stupni.
foto: autoindex.org
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.