Italská reklamní agentura RobilantAssociati spolupracující se Styling Centrem Lancie vytvořila nové logo, které má být znamením moderní automobilky, ale zároveň klade důraz na hrdost z historie značky.
Nové logo potvrzuje silné spojení s historií Lancie a to v podobě modré barvy, která je v logu přítomná již od roku 1911 a jeho štítu dodaném v roce 1929, díky němuž působí trojrozměrně. Původní kruhový znak okolo nápisu Lancia, jež symbolizuje volantu vyplněný čtyřmi paprsky kola je nahrazen dvěmi ostny směřující jasně k názvu automobilky Lancia. Záměrem bylo především okamžitý pohled k názvu značky.
Nové logo je ztělesněním nové italské společnosti s fascinujícím stylem a inovační technologií, jež jsou viditelné na vozech Lancia od roku 1906, kdy se datuje vznik automobilky v Turíně.
zdroj: Lancia
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?