Italská reklamní agentura RobilantAssociati spolupracující se Styling Centrem Lancie vytvořila nové logo, které má být znamením moderní automobilky, ale zároveň klade důraz na hrdost z historie značky.
Nové logo potvrzuje silné spojení s historií Lancie a to v podobě modré barvy, která je v logu přítomná již od roku 1911 a jeho štítu dodaném v roce 1929, díky němuž působí trojrozměrně. Původní kruhový znak okolo nápisu Lancia, jež symbolizuje volantu vyplněný čtyřmi paprsky kola je nahrazen dvěmi ostny směřující jasně k názvu automobilky Lancia. Záměrem bylo především okamžitý pohled k názvu značky.
Nové logo je ztělesněním nové italské společnosti s fascinujícím stylem a inovační technologií, jež jsou viditelné na vozech Lancia od roku 1906, kdy se datuje vznik automobilky v Turíně.
zdroj: Lancia
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.