Lancia má nové logo

Lancia
Lancia, foto: Archiv AutoRoad.cz
Martin Kovalčík 12. března 2007 09:32
Sdílej:

Italská reklamní agentura RobilantAssociati spolupracující se Styling Centrem Lancie vytvořila nové logo, které má být znamením moderní automobilky, ale zároveň klade důraz na hrdost z historie značky.

Nové logo potvrzuje silné spojení s historií Lancie a to v podobě modré barvy, která je v logu přítomná již od roku 1911 a jeho štítu dodaném v roce 1929, díky němuž působí trojrozměrně. Původní kruhový znak okolo nápisu Lancia, jež symbolizuje volantu vyplněný čtyřmi paprsky kola je nahrazen dvěmi ostny směřující jasně k názvu automobilky Lancia. Záměrem bylo především okamžitý pohled k názvu značky.

Nové logo je ztělesněním nové italské společnosti s fascinujícím stylem a inovační technologií, jež jsou viditelné na vozech Lancia od roku 1906, kdy se datuje vznik automobilky v Turíně.

zdroj: Lancia

Témata:
Stalo se