Od roku 1993, kdy se objevilo první Twingo se už prodalo více než 2,4 milionu vozů, prodejnost podpoří již v červnu tohoto roku jeho nástupce.
S délkou 3,6 metru se řadí do nejmenšího segmentu městských vozů, přes to jeho interiér nabízí dostatek prostoru pro čtyř-člennou posádku. Díky posouvacím zadním sedadlům lze opět zvětšit zavazadlový prostor nebo místo pro nohy vzadu, a to v rozpětí od 165 do 285 litrů, po sklopení zadních sedadel až 959 litrů.
Výbava oslovuje mladou generaci, radiopřehrávač TunePoint lze snadno propojit s USB diskem nebo iPodem a umožní tak poslouchat vaši oblíbenou hudbu, navíc se snadným ovládáním na volantu. Twingo má také integrovaný Bluetooth pro komunikaci s vašim mobilním telefonem. Pozornost byla věnována bezpečnostním prvkům, především tuhosti karosérie a deformačním zónám, samozřejmostí jsou čelní a postranní airbagy. Není potom divu, že Renault si brousí zuby na testy nárazu EuroNCAP.
O tom že Twingo nebude žádný lenoch hovoří jasně benzínová 1,6 se 100 koňmi, ale nebude chybět ani 1,2 16v a to ve dvou verzích 60 a 75 koní. Na své si přijdou i příznivci naftových motorů, Renault nezapomněl osadil Twingo i vznětovou 1,5dCi o výkonu 65 k.
zdroj: Renault
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.