Svým sportovním podvozkem, litými koly, přídí zdobenou chromovanými lištami a xenonovými světlomety vyvolává Caddy Life Edition silný vizuální dojem. Všechny přídavné díly jako nárazníky, ochranné lišty, kliky dveří nebo kryty zpětných zrcátek jsou lakovány v barvě karoserie. Působivý vzhled doplňují zatmavená skla poskytující soukromí pro posádku.
V interiéru upoutá Caddy Life Edition červeným koženým čalouněním, které zvýrazňuje nejen sedadla, volant a hlavici řadicí páky, ale i výplně dveří. K dispozici je prakticky veškerá myslitelná komfortní výbava, jako je střešní okno, automatická klimatizace Climatronic, multifunkční volant, tempomat, navigační systém, měnič CD, centrální zamykání a parkovací asistent.
Vysokou aktivní bezpečnost modelu Caddy doplňují i příslušné bezpečnostní systémy jako ABS, ASR (protiprokluzový systém), MSR (systém omezování točivého momentu) a elektronický stabilizační systém ESP s brzdovým asistentem. Sériově montovaná zařízení pasivní bezpečnosti samozřejmě zahrnují airbagy na místě řidiče i předního spolujezdce a boční airbagy. Tisková zpráva Volkswagen
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.