Světová premiéra tohoto modelu se odehraje v úterý 6. března ve 14:15 středoevropského času na stánku společnosti Mazda Motor Corporation na 77. mezinárodním autosalonu v Ženevě.
Nový model Mazda2 není pouhým faceliftem stávajícího modelu;jde o nově navržený vůz, který reprezentuje pokrok značky Mazda a její koncepce Zoom-Zoom. Tento koncept byl poprvé představen V roce 2002, a to v podobě modelu Mazda6, jehož příchod oznámil nástup nové generace vozů Mazda. Tyto vozy představují novou generaci vozidel Zoom-Zoom a nová Mazda2 se teď stává prvním představitelem značky, který povznesl koncepci Zoom-Zoom na novou úroveň.
Model Mazda2 si za dobu svého čtyřletého prodeje, který začal v lednu roku 2003, našel přes 410000 spokojených zákazníků. Ve Velké Británii byl vůz Mazda2 zvolen celkovým vítězem ankety 'Comfort Test' časopisu What Car?, a to v letech 2003 a 2004. Hlavní zásluhu na tomto vítězství měl především snadno přístupný interiér, prostorná kabina, výjimečná funkcionalita vozu a velkomyslná standardní výbava.
77. mezinárodní autosalon v Ženevě začíná 6. března. První dva dny konání autosalonu jsou určeny tisku a odborné veřejnosti, pro nejširší veřejnost se brány výstaviště v Ženevě otevřou od 8. do 18. března.
Foto: Mazda Motor Corporation