Mazda Motor Corporation představí na nadcházejícím mezinárodním autosalonu v Ženevě veřejnosti dlouho očekávaný nový model Mazda2.
Světová premiéra tohoto modelu se odehraje v úterý 6. března ve 14:15 středoevropského času na stánku společnosti Mazda Motor Corporation na 77. mezinárodním autosalonu v Ženevě.
Nový model Mazda2 není pouhým faceliftem stávajícího modelu;jde o nově navržený vůz, který reprezentuje pokrok značky Mazda a její koncepce Zoom-Zoom. Tento koncept byl poprvé představen V roce 2002, a to v podobě modelu Mazda6, jehož příchod oznámil nástup nové generace vozů Mazda. Tyto vozy představují novou generaci vozidel Zoom-Zoom a nová Mazda2 se teď stává prvním představitelem značky, který povznesl koncepci Zoom-Zoom na novou úroveň.
Model Mazda2 si za dobu svého čtyřletého prodeje, který začal v lednu roku 2003, našel přes 410000 spokojených zákazníků. Ve Velké Británii byl vůz Mazda2 zvolen celkovým vítězem ankety 'Comfort Test' časopisu What Car?, a to v letech 2003 a 2004. Hlavní zásluhu na tomto vítězství měl především snadno přístupný interiér, prostorná kabina, výjimečná funkcionalita vozu a velkomyslná standardní výbava. 77. mezinárodní autosalon v Ženevě začíná 6. března. První dva dny konání autosalonu jsou určeny tisku a odborné veřejnosti, pro nejširší veřejnost se brány výstaviště v Ženevě otevřou od 8. do 18. března. Foto: Mazda Motor Corporation
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.