Aktuální verze modelů Seat Ibiza a Seat Cordoba jsou na trhu již pátým rokem a podobně jako u jiných modelů na konci životní dráhy se i pro ně často objevují jejich speciální edice s vylepšenou výbavou.
Na španělský trh přicházejí tak lépe vybavené a sportovněji působící modely Ibiza i Cordoba, a to Ibiza Hit a Ibiza Sportrider a Cordoba Top II a Cordoba Sportrider. Oba modely budou nabízeny v pestré paletě motorizací.
Modelovou nabídku Seat Ibiza a Seat Cordoba tak obohacují zcela nové úrovně výbavy, které mají zaujmout především ty zákazníky, kteří hledají dobrý komfort a přitom prahnout i po sportovně vyhlížejícím voze. Všechny modely vycházejí ze základní úrovně výbavy Reference.
Modely SEAT Ibiza Hit a Cordoba Top II
SEAT Ibiza Hit a Cordoba Top II jsou zvláště vhodné pro ty, kdož chtějí personalizovaný vůz s co nejlepším poměrem cena/výkon. Standardní výbavou těchto verzí jsou například automatická klimatizace climatronic, patnáctipalcová litá kola, přední mlhová světla a tempomat.
SEAT Ibiza Sportrider a Cordoba Sportrider
SEAT Ibiza Sportrider a Cordoba Sportrider jsou naproti tomu vozy, které zdůrazňují sportovní naturel obou modelů. Do standardní výbavy modelů Hit a Top II patří například sportovní přední sedačky, zrcátka a kliky dveří lakované v barvě vozu, exkluzivní čalounění nebo chromované lemování ochranné mřížky chladiče.
Motorizace a ceny a euro, platné pro španělský trh: Motor Ibiza Hit Ibiza Sportrider Cordoba Top II Cordoba Sportrider 1.2 12V 70k 12,874 1.4 16V 75k Aut. 14,643 15,438 1.4 16V 85k 13,494 14,298 1.6 16V 105k 13,965 14,090 15,160 15,285 1.4 TDI 70k 14,219 14,936 1.4 TDI 80k 14,867 15,680 1.9 TDI 100k 15,690 15,815 16,366 16,491 Pokud se uvedené verze budolu dovážet i na náš trh, rozhodně by mohly prodeje těchto modelů stoupnout. Ceny jsou ve srovnání s koncernovými konkurenty více než příznivé. Foto: Seat
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.