Aktuální verze modelů Seat Ibiza a Seat Cordoba jsou na trhu již pátým rokem a podobně jako u jiných modelů na konci životní dráhy se i pro ně často objevují jejich speciální edice s vylepšenou výbavou.
Na španělský trh přicházejí tak lépe vybavené a sportovněji působící modely Ibiza i Cordoba, a to Ibiza Hit a Ibiza Sportrider a Cordoba Top II a Cordoba Sportrider. Oba modely budou nabízeny v pestré paletě motorizací.
Modelovou nabídku Seat Ibiza a Seat Cordoba tak obohacují zcela nové úrovně výbavy, které mají zaujmout především ty zákazníky, kteří hledají dobrý komfort a přitom prahnout i po sportovně vyhlížejícím voze. Všechny modely vycházejí ze základní úrovně výbavy Reference.
Modely SEAT Ibiza Hit a Cordoba Top II
SEAT Ibiza Hit a Cordoba Top II jsou zvláště vhodné pro ty, kdož chtějí personalizovaný vůz s co nejlepším poměrem cena/výkon. Standardní výbavou těchto verzí jsou například automatická klimatizace climatronic, patnáctipalcová litá kola, přední mlhová světla a tempomat.
SEAT Ibiza Sportrider a Cordoba Sportrider
SEAT Ibiza Sportrider a Cordoba Sportrider jsou naproti tomu vozy, které zdůrazňují sportovní naturel obou modelů. Do standardní výbavy modelů Hit a Top II patří například sportovní přední sedačky, zrcátka a kliky dveří lakované v barvě vozu, exkluzivní čalounění nebo chromované lemování ochranné mřížky chladiče.
Motorizace a ceny a euro, platné pro španělský trh: Motor Ibiza Hit Ibiza Sportrider Cordoba Top II Cordoba Sportrider 1.2 12V 70k 12,874 1.4 16V 75k Aut. 14,643 15,438 1.4 16V 85k 13,494 14,298 1.6 16V 105k 13,965 14,090 15,160 15,285 1.4 TDI 70k 14,219 14,936 1.4 TDI 80k 14,867 15,680 1.9 TDI 100k 15,690 15,815 16,366 16,491 Pokud se uvedené verze budolu dovážet i na náš trh, rozhodně by mohly prodeje těchto modelů stoupnout. Ceny jsou ve srovnání s koncernovými konkurenty více než příznivé. Foto: Seat
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?