V soutěži o nejlepší management a řízení automobilky pro rok 2006 se tentokrát stala vítězem společnost Fiat Group, vítězství přispěly také zvýšená čísla prodejnosti za poslední rok.
Společnost Fiat Group Automobiles SpA převzala v Budapešti prestižní ocenění „CompanyBest 2006“ za vynikající výsledky dosažené v loňském roce. Ty byly do velké míry podpořeny úspěchy, kterých Fiat dosáhl při uvádění nových produktů na trh a při zavádění kontrolních mechanismů pro snížení nákladovosti výroby. Skupina Fiat Group Automobiles SpA má tak nejlepší předpoklady pro to, aby byla do budoucna schopna obstát v dynamickém konukrenčním prostředí.
Tyto skutečnosti tedy porotu vedly k udělení ocenění „COMPANYBEST 2006“ právě skupině Fiat Group Automobiles SpA. Porota byla složena ze 14 odborných novinářů pocházejících ze stejného počtu evropských trhů: Polska, Bulharska, Kypru, Chorvatska, Makedonie, České republiky, Rumunska, Slovenska, Slovinska, Ukrajiny, Turecka, Ruska, Maďarska a Srbska.
zdroj: Fiat
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?