V soutěži o nejlepší management a řízení automobilky pro rok 2006 se tentokrát stala vítězem společnost Fiat Group, vítězství přispěly také zvýšená čísla prodejnosti za poslední rok.
Společnost Fiat Group Automobiles SpA převzala v Budapešti prestižní ocenění „CompanyBest 2006“ za vynikající výsledky dosažené v loňském roce. Ty byly do velké míry podpořeny úspěchy, kterých Fiat dosáhl při uvádění nových produktů na trh a při zavádění kontrolních mechanismů pro snížení nákladovosti výroby. Skupina Fiat Group Automobiles SpA má tak nejlepší předpoklady pro to, aby byla do budoucna schopna obstát v dynamickém konukrenčním prostředí.
Tyto skutečnosti tedy porotu vedly k udělení ocenění „COMPANYBEST 2006“ právě skupině Fiat Group Automobiles SpA. Porota byla složena ze 14 odborných novinářů pocházejících ze stejného počtu evropských trhů: Polska, Bulharska, Kypru, Chorvatska, Makedonie, České republiky, Rumunska, Slovenska, Slovinska, Ukrajiny, Turecka, Ruska, Maďarska a Srbska.
zdroj: Fiat
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?