Na silnicích se sice oficiálně objeví až příští rok, ale nejnovější model největší škodovky můžete potkat na svých toulkách zemí už teď.
V Blesku už jste mohli narazit na špionážní fotky: je zde vidět nová maska, přední světla i vylepšený interiér. Konečná podoba však ještě stále není jistá, definitivní design určí až crashtesty.
Přední část nového Superbu má být, stejně jako nová Fabia, podobná Roomsteru. Ten se tak definitivně stává první vlaštovkou na nově nastoupené designérské cestě. Na rozdílod menších modelů však bude mít předek Superbu ostřejší tvary. Světla vám zase možná připomenou s takovým nadšením přijatou studii Joyster.
Další vůz, kterému se Superb podle mnoha hlasů podobá, je jeho konkurent VW Passat. Aktuální model Superbu má stejný podvozek jakopředposlední model Passatu, novější Superb by však měl dostat podvozek VW Golfu. Jakkoli to může vypadat, že Superb sestupuje o třídu níž (tentýž podvozek má nová Octavia), vzhledem k neobvyklé kvalitě podvozku nového Golfu tomu tak určitě není.
Zajímavostí na novince má být otevírání zavazadlového prostoru: buď se bude otevírat celá zadní část auta, nebo jen víko kufru, tak jako teď. Otázkou je, k čemu je potřeba v manažerském autě možnost otevírání prakticky čtvrtiny auta, ale zajímavé to rozhodně je.
Co se týká výbavy, kromě už tradičních parkovacích senzorů by měla být v novém Superbu i kamera. Koneckonců, uvidíme za necelý měsíc v Ženevě, na tradičním autosalonu, kde se Škoda Superb II má představit.
Foto: Blesk
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.