Na silnicích se sice oficiálně objeví až příští rok, ale nejnovější model největší škodovky můžete potkat na svých toulkách zemí už teď.
V Blesku už jste mohli narazit na špionážní fotky: je zde vidět nová maska, přední světla i vylepšený interiér. Konečná podoba však ještě stále není jistá, definitivní design určí až crashtesty.
Přední část nového Superbu má být, stejně jako nová Fabia, podobná Roomsteru. Ten se tak definitivně stává první vlaštovkou na nově nastoupené designérské cestě. Na rozdílod menších modelů však bude mít předek Superbu ostřejší tvary. Světla vám zase možná připomenou s takovým nadšením přijatou studii Joyster.
Další vůz, kterému se Superb podle mnoha hlasů podobá, je jeho konkurent VW Passat. Aktuální model Superbu má stejný podvozek jakopředposlední model Passatu, novější Superb by však měl dostat podvozek VW Golfu. Jakkoli to může vypadat, že Superb sestupuje o třídu níž (tentýž podvozek má nová Octavia), vzhledem k neobvyklé kvalitě podvozku nového Golfu tomu tak určitě není.
Zajímavostí na novince má být otevírání zavazadlového prostoru: buď se bude otevírat celá zadní část auta, nebo jen víko kufru, tak jako teď. Otázkou je, k čemu je potřeba v manažerském autě možnost otevírání prakticky čtvrtiny auta, ale zajímavé to rozhodně je.
Co se týká výbavy, kromě už tradičních parkovacích senzorů by měla být v novém Superbu i kamera. Koneckonců, uvidíme za necelý měsíc v Ženevě, na tradičním autosalonu, kde se Škoda Superb II má představit.
Foto: Blesk
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.