Subaru představilo speciální edici modelu Outback, která vychází z verze Outback 2.5 SE automatic.
Nový model speciální edice nebízí provedení interiéru v kůži v barvě ivory, dále zadní výstupy klimatizace a sportovní kožený volant MOMO s integrovanými ovladači audiosystému. Nový model přichází právě v čas, v době, kdy na březen je plánována změna výrobního plánu a produkce vozů nového modelového roku. Speciální edice modelu Outback stojí stejně, jako verze, ze které vychází - tedy Outback SE automatic. Na britském trhu je tato cena stanovena na 24925 liber a vůz lze objednat buď s diamantovou šedou metalízoyu Diamond Grey, nebo v tmavě zeleném lakování Dark Green Mica. Nárazníky a plastové nástavce na bocích vozu jsou lakovány šedou barvou Urban Grey.
Model Outback se, podobně jako ostatní modely Subaru, pyšní stálým pohonem všech kol. Toto kombi se pro rok 2007 dočkalo faceliftu, který upravil vzhled a styling přední a zadní části vozu a nabízí nyní interiér prémiové třídy.
Vylepšena byla také standardní výbava, která nyní zahrnuje přední světla HID s výsuvnými ostříkovači, elektricky sklopná vnější zpětná zrcátka, projektorové přední mlhovky, zabudovaný changer na 6 CD, schopný přehrávat i soubory ve tvaru MP3, dvouzónovou klimatizaci a okenní airbagy.
Subaru Outback 2.5 SE je také vybaven vyhřívanými předními sedačkami, vnějšími zpětnými zrcátky i odmrazovačem předního skla, dále elektricky ovládaným střešním oknem, tempomatem a sedadlem řidiče, které je elektricky nastavitelné v osmi směrech.
Foto: Subaru
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.