První fotografie kombíku V70 od Volva jsou tady! A co nás čeká nového? Švédská automobilka klade důraz na luxus a dynamiku – a to dělá model V70 ještě všestrannějším a zábavnějším.
Zvenčí nás zaujme hladkými křivkami, šikmějším čelním oknem a celkově svěžejším a moderním designem, přitom si stále zachovává V70 styl typického Volva s velkou maskou a znakem, prosklenou a protáhlou zádí s vertikálními světly ve sloupcích, beroucí si tvar z modelu C30.
Interiér nabízí dostatek prostoru pro celou posádku, jak je u Volva zvykem, zavazadlový prostor bude nadstandardní, nicméně jeho objem není doposud zveřejněn. Přístrojová deska je jednoduchá, ale za to přehledná a klade důraz na funkčnost. Rovněž bohatá výbava bude velkým plusem, stejně jako barevné kombinace interiéru a nová paleta barevných odstínů exteriéru.
Pohonných jednotek bude hned pět, tří zážehové a dva vznětové. Tím nejslabším je turbodiesel 2,4 D se 163k a 340Nm kroutícího momentu, silnější D5 má 185k a 400Nm. Z benzínových agregátů je na výběr z přeplňovaného 2,5 T o výkonu 200k nebo atmosférický 3,2 s 238k, vrcholem se stane turbo -benzín 3,0 T6 s 285k a 400Nm.
zdroj: Volvo
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.