Nové miniauto od Nissanu - model Pino

Jan Fiala, 28. ledna 2007, 18:40 Google+

Automobilka Nissan oznámila počátek prodeje nového minivozu Pino u dealerů značky v Japonsku. Nové Pino ve shodě s marketingovým sloganem "užívej krásných dnů" je ekonomickým minivozem,

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Pino

Pino | foto: Nissan

Sdílejte článek

jenž se snadno řídí a snaží se oslovit zákazníky, hledající ideální osobní vůz pro každodenní ježdění především v městském provozu. Jde o čtvrtý minivůz Nissanu. Po modelech Moco, Clipper a Otti tak Pino rozšiřuje modelovou řadu minivozů Nissan a nabízí zákazníkům ještě více možností výběru v tomto rostoucím segmentu trhu.

Kromě základních požadavků na minivozy, kterými jsou nízká cena a nízká spotřeba paliva, vyniká Pino i jednoduchým designem, který sděluje přívětivost a přátelskost.Skvělá je snadnost nastupování a vystupování a na špičce ve své třídě je Pino i co se týká poloměru otáčení, což dělá Pino praktickým a snadno použitelným. Vůz je také vybaven množstvím příhodných vlastností ke každodennímu použití, včetně takřka rovné podlahy zavazadlového prostoru.

Model Pino není vyráběn přímo Nissanem. Vyrábí jej Suzuki Motor Corporation a Nissanu je vůz dodáván na bázi OEM. Spolu s uvedením modelu Pino na trh propaguje Nissan také společný marketingový program se Sony Plaza. Tento program je zaměřen na umocnění každodenních zážitků zákazníků s jejich vozem Pino. Klíčovým elementem programu je webový "online shop,", stránky Pinoshop.jp, které nabízejí množství zboží a autopříslušenství. Sony Plaza, spravované organizací PLAZASTYLE Corporation, se specializuje na import unikátních produktů.

Ekonomická koupě i provoz
Nízká cena a nízká spotřeba paliva přispívají k celkově levné koupi i provozu. Model 2WD je vybaven třírychlostní automatickou převodovkou a dosahuje kombinované spotřeby paliva 4,8 l/100km. Všechny modely 2WD a 4WD, vybavené pětistupňovou manuální převodovkou dosahují úrovně emisí, díky níž jsou v Japonsku zdaněny sníženou ekologickou sazbou. Model 2WD s pětistupňovým manuálem podléhá sazbě snížené o 9000 jenů, model 2WD s třístupňovým nebo čtyřstupňovým automatem a model 4WD s pětistupňovým manuálem podléhají sazbě snížené o 4500 jenů.

Jednoduchý design podmiňuje uživatelskou přívětivost
Přední část má poutavý vzhled s charaktarestickým designem přední masky Nissan. Stejný designový motiv najdeme také u modelů Moco a Otti. Přední světla jsou ostře a čistě řezaná, zatímco stylové blikače používají jak hranaté, tak oblé tvary.

Pohled zezadu prozrazuje pokračování čistých designových linií od střechy až k nárazníku. Kombinovaná zadní světla a hluboce vyříznutý zadní nárazník pak dotvářejí celkově vyvážený vzhled a čistý styl.

Pino jezdí na 13" plechových kolech, jejichž kryty jsou vypracovány v exkluzivním designu Nissan, kombinujícím hrany a oválný reliéf a inspirován je tvarem sněhové vločky. Vůz používá pneumatiky o rozměru 155/65R13 73S. Model Pino nabízí na výběr z devíti barev karoserie, včetně zelené metalízy Lime Green.

Komfortní jízda i použití
Sedačky modelu Pino jsou potaženy exkluzivní látkou Nissan, která se vyznačuje jemností na pohmat a mléčně karamelovou barvou. Modely E a E FOUR používají stejnou látkou také pro výplně dveří.
Také velký rychloměr se vyznačuje jednoduchým designem s velkými číslicemi, které usnadňují čtení při letmém pohledu. Také ovladače klimatizace a audiosoustavy jsou snadno dosažitelné. Ve voze se nachází mnoho odkládacích prostor. U modelů E a E FOUR jsou boční výdechy ventilace, tlačítko na hlavici řadicí páky a vnitřní kliky dveří jsou ozdobeny stříbrnou barvou, která zdůrazňuje výbornou kvalitu zpracování interiéru.

O pohon vozu Pino se stará řadový tříválec DOHC se dvanácti ventily, který nabízí skvělou ekonomiku provozu a rychlou akceleraci z nízkých rychlostí.

Plně elektronicky řízená čtyřstupňová automatická převodovka v modelech E a E FOUR má optimalizované převodové poměry a umožňuje modelu 2WD E dosáhnout excelentní kombinované spotřeby 4,65 l/100km. Převodovka je také vybavena funkcí pro výjezd do kopce a sjezd prudkých svahů, která umožňuje zabránit nepotřebnému řazení v závislosti na rychlosti jízdy a poloze plynového pedálu při jízdě do kopce; při jízdě z kopce pak převodovka pracuje v závislosti na řidičových operacích s brzdovým pedálem.

Modely S a S FOUR jsou vybaveny pětistupňovou manuální převodovkou s krátkými dráhami pro hladké a rychlé řazení. Jak přední vyztužené zavěšení, tak samostatně uložená vlečení zadní náprava poskytují hladkou a komfortní jízdu, kombinovanou s jistým ovládáním a stabilitou vozu.

Modely 4WD jsou vybaveny stálým pohonem všech kol 4WD, který automaticky rozděluje dostupný točivý moment mezi přední a zadní nápravu v závislosti na jízdním povrchu a podmínkách.

Standardní bezpečnostní výbava všech vozů zahrnuje airbagy pro řidiče a spolujezdce, dvojité předepínače bezpečnostního pásu řidiče s dvoustupňovým omezovačem tahu. Dále má vůz lehkou strukturu, která absorbule energii při nárazu a brzdový systém s elektronickým rozdělovačem brzdné síly EBD, protiblokovacím systémem ABS a brzdovým asistentem BA.

Foto: Nissan

Vytisknout

Diskuze: Nové miniauto od Nissanu - model Pino

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

MG4 XPOWER

MG4 XPOWER: za bezkonkurenční cenu nabízí 435 koní a "stovku" za 3,8 s

Vodíkové vozy Stellantis

Stellantis rozšiřuje své portfolio vodíkových užitkových vozů

Citroen C5X plug-in hybrid

Citroen C5X MAX plug-in hybrid 225 - francouzský křižník s famózním podvozkem

Lincoln Nautilus a 48 palcová obrazovka

Lincoln Nautilus (2024): Taková obrazovka v autech ještě nebyla. A s podporou CarPlay a Android

Opel Frontera

Nový Opel Frontera bude nejnovějším a plně elektrickým SUV značky

reklama

Doporučujeme

TT - R

355 koní pro Audi TT-R ABT

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud