Jedničkové BMW pro rok 2007: jen troje dveře!

Jana Michlová, 16. ledna 2007, 12:19 Google+

Nejlevnější a nejmenší kousek v portfoliu BMW se ukázal v nové, třídveřové podobě.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
1

1 | foto: BMW Group

Sdílejte článek

Rok 2007 znamená pro nejmenší auto prestižní značky BMW nejen vylepšení pětidveřového modelu, ale také představení třídveřové verze tohoto auta, které po celém světě spolehlivě vyvolává rozporuplné pocity. Bude fakt, že zmizely dvoje dveře, znamenat, že se vztah automobilových nadšenců k malému bavoráku změní?

Tvar BMW série 1 se po odebrání páru zadních dveří trošku proměnil, auto působí delší a přední spoiler je, stejně jako u pětidveřového modelu pro letošní rok, také trošku jiný.

Kromě vnějších změn se objevily samozřejmě i vnitřní: nové modely by měly být úspornější. Menší spotřeba je způsobena mimo jiné regenerační technikou brzdění, při niž se nabíjí speciální baterie, a tak se uspoří až 3% paliva..

Mnohem zajímavější než o tři procenta nižší spotřeba je však oficiální představení nového třídveřového modelu. Díky prodloužení linie dveří působí sportovnějším dojmem, a protože je i lehčí než pětidveřový hatchback, bude jistě i rychlejší: z nuly na sto km/h by se měl dostat za méně než šest sekund. Do třídveřové jedničky se údajně budou montovat motory o objemu 1,6l, 2l, 3l a dvoulitrový naftový motor.

Jak nový třídveřový model, tak vylepšený pětidveřový vůz by podle oficiálních informací měly objevit v březnu na autosalonu v ženevě a poté se mají začít prodávat ve Velké Británii.

 

Foto: BMW

Vytisknout

Diskuze: Jedničkové BMW pro rok 2007: jen troje dveře!

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

Škoda Superb Combi IV

TEST Škoda Superb Combi L&K 2,0 TDI 142 kW 4x4 – vrchol nabídky, stojí za to ?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – život ve městě a elektrický provoz

Subaru Outback

TEST Subaru Outback Geyser – unikátní kříženec kombíku, offroadu a prémiovky

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – co vše budeme testovat a zkoumat?

reklama

Doporučujeme

Octavia RS

Rekordní prodeje a výroba Škoda Auto, a.s.

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud