Jedničkové BMW pro rok 2007: jen troje dveře!

Jana Michlová, 16. ledna 2007, 12:19 Google+

Nejlevnější a nejmenší kousek v portfoliu BMW se ukázal v nové, třídveřové podobě.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
1

1 | foto: BMW Group

Sdílejte článek

Rok 2007 znamená pro nejmenší auto prestižní značky BMW nejen vylepšení pětidveřového modelu, ale také představení třídveřové verze tohoto auta, které po celém světě spolehlivě vyvolává rozporuplné pocity. Bude fakt, že zmizely dvoje dveře, znamenat, že se vztah automobilových nadšenců k malému bavoráku změní?

Tvar BMW série 1 se po odebrání páru zadních dveří trošku proměnil, auto působí delší a přední spoiler je, stejně jako u pětidveřového modelu pro letošní rok, také trošku jiný.

Kromě vnějších změn se objevily samozřejmě i vnitřní: nové modely by měly být úspornější. Menší spotřeba je způsobena mimo jiné regenerační technikou brzdění, při niž se nabíjí speciální baterie, a tak se uspoří až 3% paliva..

Mnohem zajímavější než o tři procenta nižší spotřeba je však oficiální představení nového třídveřového modelu. Díky prodloužení linie dveří působí sportovnějším dojmem, a protože je i lehčí než pětidveřový hatchback, bude jistě i rychlejší: z nuly na sto km/h by se měl dostat za méně než šest sekund. Do třídveřové jedničky se údajně budou montovat motory o objemu 1,6l, 2l, 3l a dvoulitrový naftový motor.

Jak nový třídveřový model, tak vylepšený pětidveřový vůz by podle oficiálních informací měly objevit v březnu na autosalonu v ženevě a poté se mají začít prodávat ve Velké Británii.

 

Foto: BMW

Vytisknout

Diskuze: Jedničkové BMW pro rok 2007: jen troje dveře!

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Octavia RS

Rekordní prodeje a výroba Škoda Auto, a.s.

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud