Porsche Cayenne: tentokrát je vidět vše!

Michal Otruba, 4. prosince 2006, 16:48 Google+

Porsche opět zveřejnilo snímky nového Cayenne. Ale tentokrát není pouze jeden, je jich více, jsou ve dne a Cayenne je na nich v celé své kráse.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Porsche

Porsche | foto: Porsche

Sdílejte článek

Není to tak dávno, co jsme uveřejňovali první snímek nového Porsche Cayenne. Byl pouze jeden a ještě navíc v noci. Vidět na něm bylo pramálo. Dnes se automobilka Porsche velmi polepšila, zveřejnila totiž několik snímků nového vozu, na kterých je vidět úplně všechno.

Posouzení tvaru nových světlometů, nového předního a zadního nárazníku nechám na každém z Vás. Design je otázka vkusu jednotlivce, ale co je neoddiskutovatelné, to jsou výkonnější motory (s údajně nižší spotřebou), které se objeví pod kapotou faceliftovaného Cayenne. Základní provedení tohoto sportovního SUV zvýší svůj objem z 3,2 na 3,6 litru. Odpovídající bude také navýšení výkonu ze 213 kW (290 koní) na 242 kW (330 koní) a točivého momentu ze 310 na 385 Nm. Zrychlení na 100 km/hod se zrychlí o jednu vteřinu (8,1) a maximální rychlost vzroste ze 214 na 227 km/hod.

Verze Cayenne S se zvětšeným osmiválcem na 4,8 litru díky přímému vstřikování paliva posílila o 33 kW na 283 kW (385 koní), točivý moment vzrostl ze 420 na 500 Nm. Sprint na stovku tak zvládne za 6,6 vteřiny a maximálka vrcholí na 252 km/hod (dříve 6,8 s a 242 km/hod). Verze Cayenne Turbo má ještě působivější parametry: 368 kW (+37 kW) / 500 koní, 700 Nm (+ 80 Nm). Osmiválec vystřelí mohutné SUV na stovku za 5,1 vteřiny, maximální rychlost je 275 km/hod (dříve 5,6 s a 266 km/hod). Na špičkovou verzi Cayenne Turbo S si zákazníci budou ještě několik měsíců počkat, zatím o ní není nic známo.

Líbí se Vám? Tak si ještě chvilku počkejte, k dispozici bude největší Porsche od února 2007.

Foto: Porsche

Vytisknout

Diskuze: Porsche Cayenne: tentokrát je vidět vše!

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Clio

Řazení z F1 přeneseno do sériového Clia

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud