Facelift pro Renault Scénic

Michal Otruba, 5. září 2006, 08:38 Google+

Facelift nového Renaultu Scénic by měl pomoci udržet dobré prodeje tohoto modelu i nadále.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Scénic

Scénic | foto: Renault

Sdílejte článek

Současné generace Scénicu - tj. druhé generace tohoto vozu, se od jeho uvedení v roce 2003 již vyrobilo více než jeden milion kusů. Nyní podle jeho výrobců nastal čas pro lehký facelift.

Ten se dotknul nového předního nárazníku, upravené byly přední i zadní světlomety. Ty zadní jsou navíc sestaveny z LED diod. Doplňkem k vytříbenému designu karoserie budou nové designy kol. Zákazníci si mohou vybírat z pěti nových barev karoserie. Čtyři stupně výbavy zůstaly zachovány, ale každá byla mírně modifikována, nové materiály uvnitř mají zajistit delší trvanlivost interiéru.

Nový Scénic se dále drží osvědčeného návodu - praktičnost a velká přepravní kapacita zabalená do líbivého obalu.

Pod kapotou se budou objevovat čtyři benzínové a čtyři dieselové motory. Diesely se budou pohybovat od 1,5 do 2,0 litrů a budou dávat výkony od 63 do 110 kW (85 až 150 koní). Verze 1,9 a 2,0 litru budou vybavené filtrem pevných částic. Čtyři benzínové motory budou v rozsahu od 1,4 do 2,0 turbo s výkony od 72 do 120 kW (100 až 165 koní). Převodovek bude taky dost, od pěti a šestistupňových manualních ustrojích až po dva automaty se čtyřmi a šesti stupni. Novinkou pod kapotou bude převodovka AJ0, kterou Renault vyvinul společně s Nissanem.

Facelift se dotknul pětimístné verze i sedmimístné verze Grand.

Foto: Renault

Vytisknout

Diskuze: Facelift pro Renault Scénic

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

MX-5 Roadster Coupe

Mazda MX-5 Roadster Coupe

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud