Zvenku navazuje na stávající model Rexton a liší se v několika detailech, jako je nový design disků 20” kol nebo třeba dynamická funkce LED ukazatelů směru. Model prošel modernizací především v interiéru. Palubní deska prošla výrazným redesignem, nyní působí ještě více luxusním dojmem. Nově nabízí 12,3” obrazovku Smart Audio Multimedia systému, která není zapuštěná do palubní desky, ale vystupuje prostorově nad ní. Mění se také ovládací panel dvouzónové automatické klimatizace, který je nově digitální, ale stále ergonomicky propracovaný tak, aby jeho ovládání bylo co nejjednodušší a intuitivní.
Modernizace přináší i úpravu nabídky modelu Rexton. Nejdostupnější verze CLUB startuje od 859 900 Kč (což je stejně jako doposud). Více informací o verzi CLUB získáte na www.ssangyong.cz/rexton-club. Verzi CLEVER zákazník pořídí od 1 029 900 Kč. Verze PREMIUM začíná na 1 249 900 Kč a standardní výbava oproti původní verzi Rextona je výrazně bohatší. Nově již ve standardu zahrnuje položky TECH paketu a PREMIUM+ paketu z předchozí verze Rextona. Do standardní výbavy tak nově přibyly tyto položky: detekce slepého úhlu s varováním při změně jízdního pruhu (BSD+LCW), asistent nouzového brzdění (BSA), systém udržování vozu v jízdním pruhu (LKAS), asistent zadního příčného provozu (RCTA), varování pro bezpečné vystoupení z vozidla (SEW), adaptivní tempomat, 360stupňovou kameru (AMS), elektrické ovládání dveří zavazadlového prostoru SMART, sluneční roletky pro okna druhé řady sedadel a paměť nastavení elektrického sedadla řidiče a vnějších zpětných zrcátek.
I nadále platí akční nabídka Rexton PREMIUM+ na předchozí verzi modelu Rexton. Zdarma tak zákazník získá tuto výbavu v hodnotě 70 000 Kč: 360stupňovou kameru (AMS), elektrické ovládání dveří zavazadlového prostoru SMART, detekci slepého úhlu s varováním při změně jízdního pruhu (BSD+LCW), sluneční roletky pro okna druhé řady sedadel, paměť nastavení elektrického sedadla řidiče a vnějších zpětných zrcátek a výstrahu zadního příčného provozu (RCTW). Tato nabídka platí na skladové vozy.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?