Zvenku navazuje na stávající model Rexton a liší se v několika detailech, jako je nový design disků 20” kol nebo třeba dynamická funkce LED ukazatelů směru. Model prošel modernizací především v interiéru. Palubní deska prošla výrazným redesignem, nyní působí ještě více luxusním dojmem. Nově nabízí 12,3” obrazovku Smart Audio Multimedia systému, která není zapuštěná do palubní desky, ale vystupuje prostorově nad ní. Mění se také ovládací panel dvouzónové automatické klimatizace, který je nově digitální, ale stále ergonomicky propracovaný tak, aby jeho ovládání bylo co nejjednodušší a intuitivní.
Modernizace přináší i úpravu nabídky modelu Rexton. Nejdostupnější verze CLUB startuje od 859 900 Kč (což je stejně jako doposud). Více informací o verzi CLUB získáte na www.ssangyong.cz/rexton-club. Verzi CLEVER zákazník pořídí od 1 029 900 Kč. Verze PREMIUM začíná na 1 249 900 Kč a standardní výbava oproti původní verzi Rextona je výrazně bohatší. Nově již ve standardu zahrnuje položky TECH paketu a PREMIUM+ paketu z předchozí verze Rextona. Do standardní výbavy tak nově přibyly tyto položky: detekce slepého úhlu s varováním při změně jízdního pruhu (BSD+LCW), asistent nouzového brzdění (BSA), systém udržování vozu v jízdním pruhu (LKAS), asistent zadního příčného provozu (RCTA), varování pro bezpečné vystoupení z vozidla (SEW), adaptivní tempomat, 360stupňovou kameru (AMS), elektrické ovládání dveří zavazadlového prostoru SMART, sluneční roletky pro okna druhé řady sedadel a paměť nastavení elektrického sedadla řidiče a vnějších zpětných zrcátek.
I nadále platí akční nabídka Rexton PREMIUM+ na předchozí verzi modelu Rexton. Zdarma tak zákazník získá tuto výbavu v hodnotě 70 000 Kč: 360stupňovou kameru (AMS), elektrické ovládání dveří zavazadlového prostoru SMART, detekci slepého úhlu s varováním při změně jízdního pruhu (BSD+LCW), sluneční roletky pro okna druhé řady sedadel, paměť nastavení elektrického sedadla řidiče a vnějších zpětných zrcátek a výstrahu zadního příčného provozu (RCTW). Tato nabídka platí na skladové vozy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.