Zvenku navazuje na stávající model Rexton a liší se v několika detailech, jako je nový design disků 20” kol nebo třeba dynamická funkce LED ukazatelů směru. Model prošel modernizací především v interiéru. Palubní deska prošla výrazným redesignem, nyní působí ještě více luxusním dojmem. Nově nabízí 12,3” obrazovku Smart Audio Multimedia systému, která není zapuštěná do palubní desky, ale vystupuje prostorově nad ní. Mění se také ovládací panel dvouzónové automatické klimatizace, který je nově digitální, ale stále ergonomicky propracovaný tak, aby jeho ovládání bylo co nejjednodušší a intuitivní.
Modernizace přináší i úpravu nabídky modelu Rexton. Nejdostupnější verze CLUB startuje od 859 900 Kč (což je stejně jako doposud). Více informací o verzi CLUB získáte na www.ssangyong.cz/rexton-club. Verzi CLEVER zákazník pořídí od 1 029 900 Kč. Verze PREMIUM začíná na 1 249 900 Kč a standardní výbava oproti původní verzi Rextona je výrazně bohatší. Nově již ve standardu zahrnuje položky TECH paketu a PREMIUM+ paketu z předchozí verze Rextona. Do standardní výbavy tak nově přibyly tyto položky: detekce slepého úhlu s varováním při změně jízdního pruhu (BSD+LCW), asistent nouzového brzdění (BSA), systém udržování vozu v jízdním pruhu (LKAS), asistent zadního příčného provozu (RCTA), varování pro bezpečné vystoupení z vozidla (SEW), adaptivní tempomat, 360stupňovou kameru (AMS), elektrické ovládání dveří zavazadlového prostoru SMART, sluneční roletky pro okna druhé řady sedadel a paměť nastavení elektrického sedadla řidiče a vnějších zpětných zrcátek.
I nadále platí akční nabídka Rexton PREMIUM+ na předchozí verzi modelu Rexton. Zdarma tak zákazník získá tuto výbavu v hodnotě 70 000 Kč: 360stupňovou kameru (AMS), elektrické ovládání dveří zavazadlového prostoru SMART, detekci slepého úhlu s varováním při změně jízdního pruhu (BSD+LCW), sluneční roletky pro okna druhé řady sedadel, paměť nastavení elektrického sedadla řidiče a vnějších zpětných zrcátek a výstrahu zadního příčného provozu (RCTW). Tato nabídka platí na skladové vozy.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?