Mercedes-AMG G63 4×4², návrat krále extrémních off-roadů

Petr Boháč / AutoRoad.cz, 22. června 2022, 15:03 Google+

Twin-turbo V8 o výkonu 585 koní, portálové nápravy, světlá výška 351 mm, ale také spotřeba přes 20 litrů a cena od čtvrt milionu euro. To jsou jen některá data, která charakterizují nový extrémní off-road německého výrobce luxusních vozů.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Mercedes-AMG G63 4×4²

Mercedes-AMG G63 4×4² | foto: Mercedes-Benz

Sdílejte článek

Mercedes-AMG G63 4×4² dostal rozšířené lemy blatníků, pod nimiž jsou mohutná 22palcová kola s pneumatikami s velkým profilem. Na střeše se nachází světelná LED rampa a prahy dostaly ochranné nášlapy. Na zádi zaujme speciální nárazník proti podjetí a rezervní kolo v plné velikosti.

img-responsive

Mercedes-AMG G63 4×4² | foto: Mercedes-Benz

Pod kapotou terénního Géčka se nachází 4,0litrový osmiválec s dvojitým přeplňováním o výkonu 430 kW (585 koní) s točivým momentem 850 Nm. Motor spolupracuje výhradně s automatickou devítistupňovou převodovkou. Obrovský výkon dokáže 4×4² rozhýbat z 0 na 100 km/h za pouhých 4,5 s a kdo má odvahu, může pokračovat až do 240 km/h. Na druhou stranu udávaná průměrná spotřeba dosahuje 20,1 litrů na 100 km.

Vůz je pro jízdu v terénu vybaven portálovými nápravami, stálým pohonem všech kol, redukční převodovkou a uzávěrkou zadního diferenciálu. Pochlubit se může hloubkou brodění 910 mm, nájezdovým úhlem 40 stupňů a světlou výškou 351 mm.

img-responsive

Mercedes-AMG G63 4×4² | foto: Mercedes-Benz

Mercedes-AMG G63 4×4² by se měl k prvním zákazníkům dostat koncem letošního roku za cenu začínající od 250 000 euro (cca 6,2 milionů Kč). Výroba prý bude probíhat omezenou dobu a tak se z nové 4×4² zcela jistě strane zadaný sběratelský kousek.

Vytisknout

Diskuze: Mercedes-AMG G63 4×4², návrat krále extrémních off-roadů

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Hyundai Ioniq 6

TEST Hyundai Ioniq 6 – když aerodynamika a co nejvyšší dojezd hrají prim

Bezpečná jízda v zimních podmínkách

Pirelli radí, jak jezdit v zimě

Která ojetá auta jsou nejméně populární? (ilustrační foto)

Cebia odhalila další velmi rozšířený podvod s ojetými vozy

Ilustrační foto

Kdo chce odškodnění po srážce se zvěří, musí být připraven

Cestování na čtyřech kolech se stalo synonymem pro svobodu, dobrodružství i nezávislost

Pět nejčastějších omylů spojených se zimní dovolenou v karavanu

Volkswagen ID.7 - premiéra téměř pětimetrového čistě bateriového elektrického sedanu vyšší střední třídy

Potvrzeno. Tohle mluví o elektromobilech v Česku jasně

Hyundai IONIQ 5

TEST Hyundai Ioniq 5 AWD – vetřelec z jiné planety, který překvapí i pozlobí

Toyota

Pět základních smyslů při nehodě nečekaně v ohrožení

DS 4 Crossback 1.5 BlueHDi

Test DS4 Rivoli Cross 1.5 BlueHDi 130 EA8, moře stylu, malá spotřeba

ojetá auta

Situace v Česku na trhu ojetých aut za 9 měsíců letošního roku

Kia Stinger

Kia na českém trhu. Oslava nebo smutek?

Představení Škody Superb 4. generace

Škoda Superb 4. generace: Více prostoru a pohodlí, 6 pohonných jednotek, inovativní systémy

Toyota HySE-X1

Toyota bude na Dakaru testovat lehký vodíkový vůz

Toyota GR86

TEST Toyota GR86 - návyková záležitost za cenu běžné Octavie

Ilustrační foto

Podzimní nástrahy: Pozor na nízké slunce, zvěř i ledovku

reklama

Doporučujeme

Tesla

Tesla bude propouštět, ve velkém

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Kdo chce odškodnění po srážce se zvěří, musí být připraven

  2. Pirelli radí, jak jezdit v zimě

  3. TEST Hyundai Ioniq 6 – když aerodynamika a co nejvyšší dojezd hrají prim

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud