Značka MG se v rámci svého vstupu na trhy Česka a Slovenska účastní Czech New Energies Rallye v Českém Krumlově.
NOVÉ MG EHS
Nové EHS hned na první pohled zaujme svým atraktivním designem jasně ukazující na jeho SUV schopnosti. Při vývoji byla věnována značná pozornost kvalitě a výběru špičkových materiálů palubní desky i celého komfortního interiéru. Centrální dotyková obrazovka infotainmentu se chlubí úhlopříčkou 10,1 palců. Z výběru bezpečnostních technologií stojí za zmínku MG Pilot, který zastřešuje hned několik důležitých asistenčních systémů najednou a který dokáže do rychlosti 19,2 km/h auto sám zastavit. K detekování prostoru před vozem EHS využívá kombinace kamery a radaru. K pohonu HS / EHS slouží zážehový přeplňovaný čtyřválec 1,5 s výkonem 119 kW, nebo ve verzi PHEV plug-in hybridní hnací jednotka, která nabízí systémový výkon 190 kW. Čistě elektrický dojezd na jedno nabití činí 52 km.
„Na první akci v rámci nové značky se opravdu těšíme, 98letá historie značky byla často ověnčena závodními vavříny, takže když jsme se bavili o možné účasti ještě těsně před uvedením samotné značky na trh, tak byla volba jasná“, říká Marek Vodička, Marketing a PR manažer značky MG.
MG se dobře prodává na cca deseti trzích západní Evropy s tržním podílem kolem dvou procent, což je skvělý výsledek a náročnost evropských zákazníků je nezpochybnitelná. Co se týká kvality, MG se směle vyrovná tradičním evropským i japonským značkám.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.